Здравейте!
Здравейте!
Здравейте,
казвам се Огнян – от София, Слатина. Към форума ме насочи един колега от форума на Рено, както и болната за всички нас тема "Дали/как да си конвертирам автомобила?". Автомобилът е Фиеста МК3.
Прочетох малко от актуалните теми тук и съм на мнение, че регистрация е задължителна, дали като организация с идеални цели или като фирма – ние трябва да си решим, но само така може да разчитаме на помощ от банки и програми за финансиране. Аз лично не виждам друг начин да си помогнем с конверсиите. Пък и трудът на заетите с конверсията също трябва да е платен! Държавата ни е прекалено бедна да ни помага като отделни граждани...
http://www.cars.bg/autonews/market/1305
Поздрави
казвам се Огнян – от София, Слатина. Към форума ме насочи един колега от форума на Рено, както и болната за всички нас тема "Дали/как да си конвертирам автомобила?". Автомобилът е Фиеста МК3.
Прочетох малко от актуалните теми тук и съм на мнение, че регистрация е задължителна, дали като организация с идеални цели или като фирма – ние трябва да си решим, но само така може да разчитаме на помощ от банки и програми за финансиране. Аз лично не виждам друг начин да си помогнем с конверсиите. Пък и трудът на заетите с конверсията също трябва да е платен! Държавата ни е прекалено бедна да ни помага като отделни граждани...
http://www.cars.bg/autonews/market/1305
Поздрави
Re: Здравейте!
Здравей,
Не е гаранция, че ако регистрираме фирма или дружество с ограничена отговорност ще получим някакви пари. От банки може да получим пари, ако покажем че имаме приходи да си покриваме кредитите, а от държавата за да получим пари трябва да имаме доста стабилен политически гръб. Даже вече се сещам за една такава фирма която само чака някакви евро пари за да ги лапне. Между другото до скоро живеех в Слатина, но все още работя близо, а и напоследък си правим срещи, така че може да се видим и да полафим. Също така кажи какво очакваш от колата като ускорение пробег и т.н. Според мен винаги има смисъл от конверсия
Поздрави,
Люси
Не е гаранция, че ако регистрираме фирма или дружество с ограничена отговорност ще получим някакви пари. От банки може да получим пари, ако покажем че имаме приходи да си покриваме кредитите, а от държавата за да получим пари трябва да имаме доста стабилен политически гръб. Даже вече се сещам за една такава фирма която само чака някакви евро пари за да ги лапне. Между другото до скоро живеех в Слатина, но все още работя близо, а и напоследък си правим срещи, така че може да се видим и да полафим. Също така кажи какво очакваш от колата като ускорение пробег и т.н. Според мен винаги има смисъл от конверсия
Поздрави,
Люси
Re: Здравейте!
Здравей Люси,infernus написа:Здравей,
Също така кажи какво очакваш от колата като ускорение пробег и т.н. Според мен винаги има смисъл от конверсия
Поздрави,
Люси
Фиеста МК4 и МК3 нямат голяма разлика в теглото 912 - 920 кг (по памет). Така че моят вариант ще е близко до тоя на колегата mg2010. Градска кола с нула емисии.
За мен е по-важно е да повдигна един друг въпрос, който много не се обсъжда – какво се прави с фаровете, климатика, сервото на спирачките?
Поздрави
Огнян
Re: Здравейте!
Фаровете – стоят си, няма как. Но всички други светлини (мигачи, габарити, стопове, както и всички интериорни осветления) може да минат на светодиоди. Направени така, че да харчат по-малко – например мигачите с ново управление, а не да се слагат съпротивления на оригиналното, за да не мигат диодите по-бързо и готово (както правят масово в тунинг форума).
Климатик – пак компресорът на ток. За серво на спирачките – SuriCat може да каже за електрически вакуум-помпи, които да заменят използвания конвенционално вакуум от ДВГ.
Климатик – пак компресорът на ток. За серво на спирачките – SuriCat може да каже за електрически вакуум-помпи, които да заменят използвания конвенционално вакуум от ДВГ.
Re: Здравейте!
За фаровете се надявам в скоро време да пуснем светодиодни крушки къси-дълги. A довечера по BNT гледайте живата история на електроколите - Митко.
Re: Здравейте!
Хм, ти си специалистът по светодиодни осветления, но поне в западните сайтове съм срещал все неуспешни опити. Но дано стане – стискам палци, това и за кола с ДВГ ще е много полезно. Аз бих си сложил и сега, преди конверсията (е, зависи дали ще е изгодно, де).
За филмчето по БНТ – на http://bnt.bg/bg/productions/104/editio ... bydeshteto като гледам май трябва да пуснат след излъчването пълен запис. Това за тези, които не гледаме телевизия.
За филмчето по БНТ – на http://bnt.bg/bg/productions/104/editio ... bydeshteto като гледам май трябва да пуснат след излъчването пълен запис. Това за тези, които не гледаме телевизия.
Re: Здравейте!
Аз това го гледах и ръкоплясках на човека през целия филм. Браво!!!
Интересно ми е само колко пъти е сменял батерии на колите си за тези 50-60 хил.км на кола.
Интересно ми е само колко пъти е сменял батерии на колите си за тези 50-60 хил.км на кола.
Re: Здравейте!
А за фарове и аз си мисля, дори си поръчах 4 диода по 10W за къси/дълги. Светлинен поток 750lm 6000К...
Re: Здравейте!
Аз също съм мераклия да сменя цялата инсталация...
Колко пари са тиа диоди и от къде?
Колко пари са тиа диоди и от къде?
Re: Здравейте!
Светодиодни крушки има за почти всички видове светлини на колата, с изключение на късите и дългите. През март опитах да направя крушка за къси, но не ми стигна времето. Оказа се, че не е много лесно да я направиш евтина. Иначе става... за трицифрена сума... Като се поосвободя, ще опитам да я поевтиня поне до към 30-60 лв. Засега стигнах до 5-6 вата, но свети наполовина на нормалните крушки – използва само 20-25% от светлинния поток. Сега искам да уловя повече, поне 30-35% и да вдиигна мощността на 6-10 вата. Специфичната характеристика на фара за къси се получава над 95% същата. За дългите не е проблем, просто иска подходяща леща и охладител.