Малко снимки на моторите които се използват в тези модели.
Няма грешка - снимките са от различни марки, но моторите и на трите модела са произведени от японската компаия Meidensha Corporation, а мотора - Motor Assy.
iOn / C-Zero / iMiEV
iOn / C-Zero / iMiEV
- Прикачени файлове
-
- iOn.JPG (167.88 KиБ) Видяна 19302 пъти
-
- c-zero_02.JPG (132.93 KиБ) Видяна 19302 пъти
-
- c-zero_01.JPG (164.89 KиБ) Видяна 19302 пъти
Re: iOn / C-Zero / iMiEV
Те трите май са си напълно еднакви, на базата на Мицубиши i (старото японско, не това дето сега пускат в Щатите), като на Пежото и Ситроена само са сложени други емблемки.
Re: iOn / C-Zero / iMiEV
Ето още малко информация:
http://www.automedia.bg/news/article_14438.html
Както и официалния сайт:
http://www.mitsubishi-motors.com/special/ev/index.html
П.С. Добре де тия извратени японци защо тестват в държавата където грам не им пука за петролната криза и бензина им е супер евтин. Що диретно не пробваха в Кувейт?
http://www.automedia.bg/news/article_14438.html
Както и официалния сайт:
http://www.mitsubishi-motors.com/special/ev/index.html
П.С. Добре де тия извратени японци защо тестват в държавата където грам не им пука за петролната криза и бензина им е супер евтин. Що диретно не пробваха в Кувейт?
Re: iOn / C-Zero / iMiEV
Хаха, хитро! Това за рекламната кампания в САЩ, де. От една страна е леко тъпо, да – там много малко им пука за разхода на бензин, те даже дизелови леки коли не харчат, пак по тая причина.
Ама е разбираемо – в Щатите Leaf и Volt вдигнаха донякъде шум, а за MIEV почти не се знае нищо. Най-вече защото iMIEV им е прекалено ситен – едно ходене до Макдоналдс и не можеш да влезеш обратно в колата. Те затова Мицубиши изчакаха да направят i (дето е като iMIEV, който задържа вода), че да го пуснат на американците. Не върви да си голяма фирма, да се тупаш в гърдите как първи ти си пробвал да правиш в тоя век електромобили, мотори в колелата и т.н., пък да не продаваш в Америка... А и къде да намериш в Европа град, който да се казва "Нормален".
Leaf им бръкна в здравето, според мен. Маркетингово – щото иначе, технически и от гледна точка на ефективност Leaf е някаква смешка. Както и Volt, но той нали се води по-друга бира. Не съм ровил колко ефективен е iMIEV/iOn/C-Zero, но пък те с това задно окачване ме отказват.
Ама е разбираемо – в Щатите Leaf и Volt вдигнаха донякъде шум, а за MIEV почти не се знае нищо. Най-вече защото iMIEV им е прекалено ситен – едно ходене до Макдоналдс и не можеш да влезеш обратно в колата. Те затова Мицубиши изчакаха да направят i (дето е като iMIEV, който задържа вода), че да го пуснат на американците. Не върви да си голяма фирма, да се тупаш в гърдите как първи ти си пробвал да правиш в тоя век електромобили, мотори в колелата и т.н., пък да не продаваш в Америка... А и къде да намериш в Европа град, който да се казва "Нормален".
Leaf им бръкна в здравето, според мен. Маркетингово – щото иначе, технически и от гледна точка на ефективност Leaf е някаква смешка. Както и Volt, но той нали се води по-друга бира. Не съм ровил колко ефективен е iMIEV/iOn/C-Zero, но пък те с това задно окачване ме отказват.
Re: iOn / C-Zero / iMiEV
Това, което го има в момента на пазара е пълен ташак, както казах и на срещата. Не може 15 годни след EV1 да се появяват коли със същите параметри. Абсолютни бастуни, както винаги залагат на това че масата не знае и не се интересува от миналото и историята на електромобилите. А в случая се получава точно – "Всяко ново е добре забравено старо".