Дойде време и аз да подкарам нещо електрическо, макар и частично. Успях да се сдобия със 2012г. Peugeot 3008 Hybrid4 на изгодна цена (спрямо цените на останалите хибриди продаващи се в момента). Колата бе с лек удар отпред вляво, наложи се да се вкара не малка сума пари за възвръщането на оригиналния й вид, но мога да кажа че колата е квалитетно направена, електрическото задвижване е от Bosch, дизелът от Peugeot.
Peugeot 3008 Hybrid4
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Peugeot 3008 Hybrid4
- Прикачени файлове
-
- Untitled4.jpg (266.18 KиБ) Видяна 24375 пъти
-
- Untitled3.jpg (284.41 KиБ) Видяна 24375 пъти
-
- Untitled2.jpg (358.21 KиБ) Видяна 24375 пъти
-
- Untitled1.jpg (291.6 KиБ) Видяна 24375 пъти
Re: Peugeot 3008 Hybrid4
Честито със здраве да я караш!
Дизел хибрид - как не са се сетили другите по-рано. Бош както и фирма за батерии купиха сега, явно се насочват към цялостна електрическа система за задвижване.
Дизел хибрид - как не са се сетили другите по-рано. Бош както и фирма за батерии купиха сега, явно се насочват към цялостна електрическа система за задвижване.
Re: Peugeot 3008 Hybrid4
Няма да си кривя душата – нищо, че не е само на ток, много добре изглежда! Даже доста добър разход са направили, 3.8 литра за 200 коня общо.
Това се води май разновидност на паралелния хибрид – понеже ДВГ има пряк механичен досег с колелата, не се използва за задвижване на електромотора, както е при серийните хибриди. Май и BMW i8 е така? Всъщност така, с ток на отделен мост, това е "мечтата на таксиджията" – доста пъти съм чувал бакшиши да се разпалват на тая тема, като са ме карали – "слагам един мост от кола със задно, акумулатор в багажника и ще пестя гориво".
Много добре изглежда, честито и със здраве да я караш!
Ще е много интересно да я видим наживо
Това се води май разновидност на паралелния хибрид – понеже ДВГ има пряк механичен досег с колелата, не се използва за задвижване на електромотора, както е при серийните хибриди. Май и BMW i8 е така? Всъщност така, с ток на отделен мост, това е "мечтата на таксиджията" – доста пъти съм чувал бакшиши да се разпалват на тая тема, като са ме карали – "слагам един мост от кола със задно, акумулатор в багажника и ще пестя гориво".
Много добре изглежда, честито и със здраве да я караш!
Ще е много интересно да я видим наживо
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Peugeot 3008 Hybrid4
На първо каране от тенекеджията до бояджията (горната снимка), средна скорост 50-60км/ч. бордовият компютър даде 4л./100км. разход при все че си имаше и висене по светофарите в София. За 1750кг. автомобил мисля е доста добър разход.
Единствено ме притеснява дали има стандартен стартер зад дизела или разчита само на стартер-алтернатора на Bosch. Чувал съм, че ремъците при Start-Stop двигателите се износват по-бързо.
Единствено ме притеснява дали има стандартен стартер зад дизела или разчита само на стартер-алтернатора на Bosch. Чувал съм, че ремъците при Start-Stop двигателите се износват по-бързо.
Re: Peugeot 3008 Hybrid4
Честито! Със здраве да си я ползваш!
Re: Peugeot 3008 Hybrid4
Понеже стана въпрос ... пък да не цапаме с оффтопик в оная тема ...stealthhack написа: ...
Тоя път мисля да дойда със part time electric Crossover-a!
Сподели някакви впечатления от колата?
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Peugeot 3008 Hybrid4
Дизел с насаден електрически заден диференциал, не е като приус по скоро стандартен автомобил и електричка на 2 отделни оси!
След време като се износи батерията ще го направя plug-in но за сега си е добре колата, и има доста добър старт от място заради задния електромотор!
След време като се износи батерията ще го направя plug-in но за сега си е добре колата, и има доста добър старт от място заради задния електромотор!