Серийно едва ли - че времето ми е кът.
За цената съм съгласен.
Относно снимките на огромния пакет, който си дал. Всички клетки в паралел ли са?
Наскоро гледах едно видео за батерията на ''ТЕСЛА'' - там всяка клетка е с отделен предпазител от двете страни. И между всеки пакет има предпазител.
Батерията беше от Тесла Роадстер - всеки пакет съдържаше 22p от 18650. След това видео се замислих и аз започнах да ги асемблирам като слагам мини предпазител на положителния край на всяка клетка, така при евентуална повреда в някоя клетка е по-малка вероятността да се "запали" пакетът .
Конверсия на Mitsubishi Galant
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Конверсия на Mitsubishi Galant
Не съм слагал на пакета мини бушончета, но ако се ползва разумно не би трябвало да им стане нещо!
Пакетът е 33 серийно 21 паралел, около 66-70Ah. но токовете които пуска самият пакет са умопомрачителни
Мислил съм пакета за 2С или 3С натоварване, напълно допустимо за въздушно охлаждане.
А и ако някоя клетка е проблемна, то тя непременно грее, източва тока от останалите, но не се запалва или взривява, така една вече изолирах и я мисля как да я подменя при асемблиран пакет!
Пакетът е 33 серийно 21 паралел, около 66-70Ah. но токовете които пуска самият пакет са умопомрачителни
Мислил съм пакета за 2С или 3С натоварване, напълно допустимо за въздушно охлаждане.
А и ако някоя клетка е проблемна, то тя непременно грее, източва тока от останалите, но не се запалва или взривява, така една вече изолирах и я мисля как да я подменя при асемблиран пакет!
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Конверсия на Mitsubishi Galant
Как върви проектът с Galant-a?
Re: Конверсия на Mitsubishi Galant
Здравейте, Честита нова година на всички! Малко развитие по темата.
Наскоро се сдобих с 12V DC захранване DPS-1200 - от сървър HP. Захранването е учудващо компактно за мощността която осигурява - 100А. Взех го на доста добра цена, като после видях че го има в Ebay на още по-добри цени. Напрежението може да се регулира - максималното е 12,7в. По принцип е за AC захранване от 100-240v, но при DC на входа - 'пали' при 135в. Хидравличната помпа за волана успява да го натовари до 70А - напрежението на изхода остава стабилно.
Започнах и преработка на багажното отделение.
Наскоро се сдобих с 12V DC захранване DPS-1200 - от сървър HP. Захранването е учудващо компактно за мощността която осигурява - 100А. Взех го на доста добра цена, като после видях че го има в Ebay на още по-добри цени. Напрежението може да се регулира - максималното е 12,7в. По принцип е за AC захранване от 100-240v, но при DC на входа - 'пали' при 135в. Хидравличната помпа за волана успява да го натовари до 70А - напрежението на изхода остава стабилно.
Започнах и преработка на багажното отделение.