Още един Айксам
Re: Още един Айксам
Ех, завиждам, да си призная Със здраве да си я караш и тая година двойно повече километри! А проблемът с локвите от какво се оказа?
Re: Още един Айксам
Благодаря!
Чак пък двойно едва ли, ама една 5-ичка ако направя ще е добре
Такъв ми е моделът на движение просто и много място за увеличение няма ...
В същото време и МПС-то си има някои ограничения, които не позволяват
100% употреба дори и само в градска среда, поне за мен де ... тука Любо сигурно ще възрази
Случаят с локвите беше една букса, която висеше небрежно в нищото ...
Стандартно решение на френската инженерна мисъл , щото и други били страдали
Вече е вързана малко по-сериозно и качена колкото позволява кабеляка нагоре и така.
Чак пък двойно едва ли, ама една 5-ичка ако направя ще е добре
Такъв ми е моделът на движение просто и много място за увеличение няма ...
В същото време и МПС-то си има някои ограничения, които не позволяват
100% употреба дори и само в градска среда, поне за мен де ... тука Любо сигурно ще възрази
Случаят с локвите беше една букса, която висеше небрежно в нищото ...
Стандартно решение на френската инженерна мисъл , щото и други били страдали
Вече е вързана малко по-сериозно и качена колкото позволява кабеляка нагоре и така.
Re: Още един Айксам
Добра среща
Re: Още един Айксам
Ехе, супер, запознахте ли се? Хайде уговаряй го за среща направо!
То Tazzari-то май трябва да се води съвсем кола, май вдига извънградски скорости?...
То Tazzari-то май трябва да се води съвсем кола, май вдига извънградски скорости?...
Re: Още един Айксам
На SPORT режим добре ускорява Иначе до 100км/ч се движи добре, за нагоре не знам .......
Re: Още един Айксам
Не, за съжаление не се видях със собственика, който предполагам е вносителят им за БГ...
Като категория пак е L7e и това, но като параметри е доста по-сериозно... като цена също
http://ecomobility.bg/4/%D0%B4%D1%80%D1 ... zzari-zero
пп. не, че е за тука, но оня ден имаше и друг участник в категория L7e при мен
Като категория пак е L7e и това, но като параметри е доста по-сериозно... като цена също
http://ecomobility.bg/4/%D0%B4%D1%80%D1 ... zzari-zero
пп. не, че е за тука, но оня ден имаше и друг участник в категория L7e при мен
Re: Още един Айксам
Вие там сте направо авто изложение!
Ама то нормално, точно там в района е хем кола до кола, хем яко трафик в пиковите, хем и синя зона...
Ама то нормално, точно там в района е хем кола до кола, хем яко трафик в пиковите, хем и синя зона...
Re: Още един Айксам
Показвах снимките с Тазарито на един познат ...
вика - Е не ви ли е срам как сте паркирали, на две места като можете на едно
вика - Е не ви ли е срам как сте паркирали, на две места като можете на едно
Re: Още един Айксам
Малко полезно, поне според мен, инфо относно казуса ГТП и L7e ... щото и това се оказа казус естествено
L7e се минава на преглед само на места с лиценз за тази категория.
Повечето пунктове за ГТП имат лиценз за леки автомобили само,
тези с лиценз за мотори не вършат работа също - пробвах
Свърших работа тук: http://gtp-sofia.com/
Доколкото разбрах това е единственото място с лиценз за L7e в София смятайте пак колко сме зле
Тук-там си позволяват да минат L7e като L3e, но според мен рискът е ненужен ...
При едно ПТП не дай боже застрахователите първото, което гледат е преглед и се съмнявам да пропуснат подобен факт.
Е това е - след 2г. пак
L7e се минава на преглед само на места с лиценз за тази категория.
Повечето пунктове за ГТП имат лиценз за леки автомобили само,
тези с лиценз за мотори не вършат работа също - пробвах
Свърших работа тук: http://gtp-sofia.com/
Доколкото разбрах това е единственото място с лиценз за L7e в София смятайте пак колко сме зле
Тук-там си позволяват да минат L7e като L3e, но според мен рискът е ненужен ...
При едно ПТП не дай боже застрахователите първото, което гледат е преглед и се съмнявам да пропуснат подобен факт.
Е това е - след 2г. пак
Re: Още един Айксам
Колко камика даде деееее?
Айде от мене да мине:
Цена: 25лв
Айде от мене да мине:
Цена: 25лв