http://www.diyelectriccar.com/forums/sh ... 84809.html Надявам се да дадат такава цена и на другите от нашия форум. Ето 2 писма от кореспонденицята ни:
иЗдравейте,
Първо искаме да изразим задоволство от интереса към нашия инвертор. Ние сме единствената българскя фирма със собствен оригинален продукт в тази област – инвертора ни е разработен съвместно с холандската фирма HEC. Двата инвертора, които предлагаме TI-9030 и TI-4520 покриват диапазона от AC мотори, които се използват за повечето EV конверсии.
След като разгледахме спесификациите на мотора, които сте ни пратили смятаме че TI-4520 ще бъде подходящ за вас. Това е модел, който използва последни технологии в областта и може да ви предложим комплекта от силова електроника(power stack) + контролер за преференциалната цена от 1799 долара. Използваме само най-качествени компоненти – Semikron IGBT модули за силовата част, а контролера е с 32-битов микроконтролер с усъвършенствани алгоритми за управление. Досега нашия инвертор е намерил приложение за клиенти от Холандия, Австралия, Индонезия и Канада.
Понеже сте първия ни потенциален български клиент, искаме да ви предложим безплатно към доставката следното:
– Drive Controller Unit(DCU) – контролер за лесна интеграция на акселераторния педал и спирачката към инвертора
– Безплатни консултация и съпорт за интеграцията на инвертора по време на конверсията
– Софтуер за параметризация и диагностика на инвертора и DCU контролера.
Моля да получим обратна връзка за настоящата оферта дори и ако по някаква причина не ви устройва. По всяко време може да се обърнете за въпроси към специалистите ни в офиса на телефоните посочени на уеб сайта на „Инко Системс”.
С уважение
Страхил Страхилов
Управител „Инко Системс” ООД
Здравей Румене,
Отговоряме на въпросите ти както следва:
- вашия контролер има ли СЕ сертификат(e-mark), тоест дали е сертифициран по европейските директиви 2004/104/CE и 2009/19/CE?
За пазарите за които продаваме досега инвертора(Канада, Индонезия) не ни искат точно тази сертификация, но мисля че може да представим CE ако е необходимо
- в сайта на HEC пише "Other brand AC motors and generators can be controlled too by these inverters if the speed/position sensor and temperature sensor inputs are compatible." . Как мога да съм сигурен, че speed/position sensor е съвместим? Не съм сигурен дали мотора има температурен сензор. Проблем ли ще е, ако няма?
Никакъв проблем, нашата фирма е разработила софтуера на инвертора и едно от големите предимства на нашия инвертор е че е напълно конфигурируем, може да се закачи всякакъв сензор, просто конфигурираме съответната характеристика на сензора.
- със сигурност ли вашия инвертер може да работи с този мотор и да изкара заложената му мощност? Питам защото се притеснявам, че веднъж закупил инвертора, и се окаже че не може да управлява мотора, ще остана с един инвертор по-вече.
Убедени сме че знаем какво правиме(Инко и HEC), така че ти даваме money back guarantee за това че ще работи
- ще бъде ли предоставна спецификация на CAN съобщенията управляващи инвертора?
Да подробна спесификация и дори USB-CAN адаптер и Уиндоус софтуер с който да може да се преглеждат, мониторват и диагностицират всички настройки и кодове на инвертора и DCU контролера
- какво е изискването за охлаждането? Имате ли готово решение към него и ако да, каква е цената?
Инвертора е предвиден за водно охлаждане, но това не е трудно да се реализира в процеса конверсията. Има и следене на опционални температурни сензори управление както из изход за управление на вентилатор
- има ли някакви други разходи, които съпътсват контолера?
Не мога да се сетя за нещо друго освен за DCU контролера който както вече казх ще предоставим. Между другото какъвто и инвертор да използувате има нужда от интеграция с останалите системи на колата а Drive Controller Unit-a решава този проблем всъщност
- мога ли да разбера какви функции има инвертора и какво е конфигурируемо?
Както вече споменах инвертора има такъва дизайн че множество параметри са конфигуририеми през CAN сервизния софтуер. Много от тях обаче няма нужда потребителя да има достъп до тях. Това е обширна тема може да я дискутираме допълнително.
Накрая искам да кажа че ние може дори да поемем конверсията при определени условия ако това представлява интерес за вас.
Ако нещата са сериозни, може да организираме разговор с инженерите от Инко които имат опит с инсталирането на нашия инвертор за клиентите ни от чужбина
Поздрави
инж. Радослав Такев
Технически директор Инко Системс ООД