Още един Айксам
Re: Още един Айксам
Не е по-добре! С Ревичката не са ме спирали никога – ама никога.. за тия 50 лева по-висока гражданска (единствената разлика) в регистрацията, си имаш спокойствие..
Прегледът не е лошо нещо – провокира те да си постегнеш колата (не ходя там с идеята да дам някой лев за да мина, а да се уверя и аз самият, че всичко е в ред! Намерих на едно място където дори слизаха под колата, напъваха носачите, клатиха гумите, караха ме да въртя волана, гледаха рейката – просто истински преглед дали колата е всъщност реално безопасна... )..
За две коли знам дето минаваха по "втория начин" на прегледи, но дори и по "първия начин" никой не гледа окачването и рейката и такива неща. (Това преди – когато е можело така да се минава – Кое? Къде? Как? Колко? не ме е интересувало и не, не съм и питал, а с хората нямам и връзка вече).
Едната от тия коли се въртя по таван докато си кара по шосето – е така без причина, а другата на една малка дупка, с бавна скорост, й се извадил носачът по време на движение .. Еми да си минават още по "втория начин" – не мерси!
Прегледът не е лошо нещо – провокира те да си постегнеш колата (не ходя там с идеята да дам някой лев за да мина, а да се уверя и аз самият, че всичко е в ред! Намерих на едно място където дори слизаха под колата, напъваха носачите, клатиха гумите, караха ме да въртя волана, гледаха рейката – просто истински преглед дали колата е всъщност реално безопасна... )..
За две коли знам дето минаваха по "втория начин" на прегледи, но дори и по "първия начин" никой не гледа окачването и рейката и такива неща. (Това преди – когато е можело така да се минава – Кое? Къде? Как? Колко? не ме е интересувало и не, не съм и питал, а с хората нямам и връзка вече).
Едната от тия коли се въртя по таван докато си кара по шосето – е така без причина, а другата на една малка дупка, с бавна скорост, й се извадил носачът по време на движение .. Еми да си минават още по "втория начин" – не мерси!
Re: Още един Айксам
Благодаря!jopeto написа:Колега, първо ЧЕСТИТО И ОТ МЕН!
ПС: да се похваля и Аз си имам още един АИКСАМ Точно този синия за който питаше в центъра ми е новата придобивка и вече станаха отбор от 4
И честито също така за новото попълнение на ел-авто-парка !
ГО имам естествено (даже като ми даде наставления за щепсела ти казах )
ама като за лек автомобил най-ниския клас.
Е така е малко силно казано , но като цяло си има и плюсове и минуси.cityel написа:Не е по-добре!
За номерата
вече уточнихме проблема с преден и заден монтаж
ама той си е мейд ин БГ щото като L7e от Англия дойде с две табели ...
За прегледа
е удобно, че е на две години само като дойде време да видим къде се прави
щото май не всяко ГТП може да прави преглед на L7e
аз имам навик да си преглеждам колата редовно и не чакам калпавите ни ГТП-та
да бдят за сигурноста ми, за добро или лошо повечето нищо не гледат
те ако гледат като немските 70% от БГ автопарка трябва да се спре от движение
Re: Още един Айксам
^Да ви кажа, какво ли не бих дал да не ме спират "такива лица" за щяло и не щяло.
(Спомням си Сити Ел-а и рекорда от 7 спирания за ден!) Брияааа, зора!!!
Еми с 50 лева на година по-висока цена на застраховката и 2 номера ме устройва..
А иначе ако караш няколко коли, дори и да не са твои, едва ли ще трепериш на всяка да и следиш състоянието.. Та прегледчето му е "сръчкването" да се провери състоянието .. те май разчитат при прегледите, че като ти проверяват спирачките ако не изскочи "некУ коуло" като скочиш на падала, значи всичко е в ред!
(Спомням си Сити Ел-а и рекорда от 7 спирания за ден!) Брияааа, зора!!!
Еми с 50 лева на година по-висока цена на застраховката и 2 номера ме устройва..
А иначе ако караш няколко коли, дори и да не са твои, едва ли ще трепериш на всяка да и следиш състоянието.. Та прегледчето му е "сръчкването" да се провери състоянието .. те май разчитат при прегледите, че като ти проверяват спирачките ако не изскочи "некУ коуло" като скочиш на падала, значи всичко е в ред!
Re: Още един Айксам
съгласен за спирането и аз бих се лишил от негоcityel написа:^Да ви кажа, какво ли не бих дал да не ме спират "такива лица" за щяло и не щяло.
(Спомням си Сити Ел-а и рекорда от 7 спирания за ден!) Брияааа, зора!!!
Еми с 50 лева на година по-висока цена на застраховката и 2 номера ме устройва..
аз така и така си направих ГО за лек автомобил та нямам и ценова далавера
едит:
тука нещо посмятах и досега съм минал ~1200 км с ~ 35 лв или ~3лв/100
засега нямам причини да се оплаквам
ако човек може да преодолее егото си и му върши работа пробегът, има къде да зарежда
и другите електро особености не го притесняват
бих казал, че колето е доста близо до перфектното градско ПС
Re: Още един Айксам
поглеждам днеска през джама в бачкането
и установявам, че всъщност карам 1/2 кола
интересно как ли е изглеждало в очите на водача на парахода
и установявам, че всъщност карам 1/2 кола
интересно как ли е изглеждало в очите на водача на парахода
Re: Още един Айксам
С тази снимка отгоре направо ме разби
Сега забелязвам колко е по-малка, отстрани не изглежда чак толкова малка
Сега забелязвам колко е по-малка, отстрани не изглежда чак толкова малка
Re: Още един Айксам
М-да и мен ме впечатли като я видях
Тя и седмицата си е голяма кола пък и тая май е дълга версия
като гледам задния джам ама все пак ...
Тя и седмицата си е голяма кола пък и тая май е дълга версия
като гледам задния джам ама все пак ...
-
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 юли 2012г. 12:21
Re: Още един Айксам
А в сравнение с фордчето си е съвсем нормална
Re: Още един Айксам
Никой ли обаче не забеляза Бавара как е спрял! Като арабин в пустиня, а има хубаво разграфени места
Re: Още един Айксам
тц, в грешка си – там няма линия под негоSuriCat написа:Никой ли обаче не забеляза Бавара как е спрял! Като арабин в пустиня, а има хубаво разграфени места
и има 3 места, които не са разделени, не знам защо,
но даже си е спрял много културно на фона на това, което съм виждал