версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Здравейте колеги,
след малко затишие и доста време прекарано в чакане новите части да пристигнат, последните няколко дни напреднахме в тестването и сглобяването
Ето и малко снимки:
минути преди да влезе в коша:
Тестването го направихме с помощта на приятел, за което му благодарим!
Резултатите показаха, че инверторът работи на 30 килохерца (малко множко), има някои паразитни смущения, но се развърта благодарение само на 5-6А!
Разликата с DC мотора е огромна – при него само за да се развърти му трябваха 35-40А.
А другият мотор – черният е с постоянни магнити. При него консумацията, както се и очакваше е дори по-малка, като характеристиките му са подобни, че и по-добри от асинхронния мотор.
На осцилоскопа графиката му също е по-добра...
Но и цената не лъже, за съжаление.
след малко затишие и доста време прекарано в чакане новите части да пристигнат, последните няколко дни напреднахме в тестването и сглобяването
Ето и малко снимки:
минути преди да влезе в коша:
Тестването го направихме с помощта на приятел, за което му благодарим!
Резултатите показаха, че инверторът работи на 30 килохерца (малко множко), има някои паразитни смущения, но се развърта благодарение само на 5-6А!
Разликата с DC мотора е огромна – при него само за да се развърти му трябваха 35-40А.
А другият мотор – черният е с постоянни магнити. При него консумацията, както се и очакваше е дори по-малка, като характеристиките му са подобни, че и по-добри от асинхронния мотор.
На осцилоскопа графиката му също е по-добра...
Но и цената не лъже, за съжаление.
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Кога ще може да видим звяра на живо
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Много бързаш май, аС.Николов написа:Кога ще може да видим звяра на живо
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
събота и неделя на феста
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Една добавка, която отдавна изчакваше да бъде осъществена - автоматично спиране и пускане на заряда.
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
екстра
тоя ъпгрейд го направих и аз
моят таймер е някакъв с програматор за дневни програми и т.н. и дисплей
по-сложен е от нужното за тази задача, но се моткаше по рафтовете, та му намерих приложение
сега ще видим как ще се отрази на сметката от ЧЕЗ
при мен ефектът е, че минавам малко километри и като се прибера и го включа сигурно в 95% от времето е на дневна
сега трябва основно да врътка на нощната
тоя ъпгрейд го направих и аз
моят таймер е някакъв с програматор за дневни програми и т.н. и дисплей
по-сложен е от нужното за тази задача, но се моткаше по рафтовете, та му намерих приложение
сега ще видим как ще се отрази на сметката от ЧЕЗ
при мен ефектът е, че минавам малко километри и като се прибера и го включа сигурно в 95% от времето е на дневна
сега трябва основно да врътка на нощната
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Идеята за таймер не е лоша, но изпълнението никак не ми харесва.eltransbg написа:Една добавка, която отдавна изчакваше да бъде осъществена - автоматично спиране и пускане на заряда.
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км
Тези евтини играчки може да ти свършат работа, ако искаш да си изключиш зарядното на мобилния, телевизора или радиото. Тези просто не са предназначени да издържат на голям ток! Внимавайте и какви контакти използвате. Китайските боклуци, които са навсякъде не стават за захранване на мощни консуматори и са опасни!!!
Добре е да се допитвате до специалисти за такива работи.
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Като цяло съм съгласен и бих се замислил за по-профи вариант,
аз самият обичам да се презапасявам (направих си кабел за зареждане с 4 квадрата),
но таймерът, които аз ползвам, е ползван близо 5 години на 3кв бойлер
с по няколко цикъла на вкл и изкл на ден, както и на радиатори 1.5-2 кв
зарядното ми е 1.5кв, не виждам причина да има проблем,
след като съм го ползвал на два пъти по-мощен уред
ако пропускам, нещо нямам нищо против малко критика
пп. утре ще пробвам да кача и аз една снимка
ако колегата елтранс е ок да му цапам темата де
аз самият обичам да се презапасявам (направих си кабел за зареждане с 4 квадрата),
но таймерът, които аз ползвам, е ползван близо 5 години на 3кв бойлер
с по няколко цикъла на вкл и изкл на ден, както и на радиатори 1.5-2 кв
зарядното ми е 1.5кв, не виждам причина да има проблем,
след като съм го ползвал на два пъти по-мощен уред
ако пропускам, нещо нямам нищо против малко критика
пп. утре ще пробвам да кача и аз една снимка
ако колегата елтранс е ок да му цапам темата де
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
Няма голям ток - 11-12А към батериите отчита, а от мрежата дърпа не повече от 9А - зарядното ми е 2 кВтч.bLdC написа: Идеята за таймер не е лоша, но изпълнението никак не ми харесва.
Тези евтини играчки може да ти свършат работа, ако искаш да си изключиш зарядното на мобилния, телевизора или радиото. Тези просто не са предназначени да издържат на голям ток!
Да, ако има някъде слаба връзка е възможно да се получи нежелано искрене и от там нежеланите последици...
Но за момента да чукна на дърво връзките са добри и работи.
Към всички колеги - с ток-а трябва да се внимава!!! Не е шега работа... като те удари не можеш да му го върнеш
И да не съм офф - една снимка от нежелано "докосване" на + и - която направихме миналата година:
Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване
На 25 км от Варна - хижа Здравец:
Напълно достатъчни да допълня "до горе"
Открих че и там има 230 волта...
Напълно достатъчни да допълня "до горе"