Направи си сам електро-мотоциклет
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
Днес се обаждах до Вромос и казаха, че са 1600 лв. без ддс, но ако си частен клиент можеш и без ддс да го вземеш. Другото лято чакали пак доставка, при тях имало само тестово на 700-800 км.
-
- Мнения: 116
- Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
Искаш да кажеш, че са ги свършили ли?
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
Ами сигурно ))
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
WoW....
Чак другото лято ли. Че то това едва свършва, а те за другото чакат.......
Чак другото лято ли. Че то това едва свършва, а те за другото чакат.......
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
Кофти. И аз се бях замислил за готов скутер, но щом нямат, вариантът конверсия изглежда по-добър. Особено ако човек се сдобие с нещо като BMW C1 или подобно за донор.
-
- Мнения: 116
- Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
При мен има един скутер на 90 км тестови.... дори няма още номер. Някой ако го интересува да пише
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
Какъв имаш предвид? Вромос, BMW C1 или друг? Аз съм все още в голяма чуденка, но дай инфо за модела и какво му търсиш (или направо пусни една обява със снимки, ако е друг модел). Май сега като те чета отново, имаш предвид тестов на Вромос – но пак, 90км не са нищо на практика.teodor.ivanov написа:При мен има един скутер на 90 км тестови.... дори няма още номер. Някой ако го интересува да пише
-
- Мнения: 116
- Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Re: Направи си сам електро-мотоциклет
Здравейте, колеги. И аз съм запален като повечето от вас на тема ел. превозни средства. А от миналата година карам малък сгъваем ел. скутер с 800 вата двигател. Наскоро го снабдих и с LIFEPO4 батерии 20 амперчаса и съм много доволен от него.
Та за колегата totosmoto зимата бях решил да правя конверсия на малко атв в електрическо и започнах да се ровя в китайските сайтове за двигател, контролер и тнт. Попаднах на нещо, което ще му свърши работа, комплект за конверсия на електрическа триколка 1.5 кв на 48 или 60 волта с теглителна сила до 1000кг – което ми се стори страшно много, контролер за него, малко и голямо зъбно колело, верига, като имаше и опция за двойна верига с двойни зъбни колела, спирачка с бутон за изключване на двигателя при натискането й и дръжка с потенциометър, предполагам за подаване на газ. Целият този комплект струваше към 250 долара, проблемът беше, че не искаха да го пращат с морски транспорт, ако поръчаш една две бройки, а само с експресна поща, та доставката излизаше още толкова. Иначе гледах електрическа триколка във Филипините със същия.
Та за колегата totosmoto зимата бях решил да правя конверсия на малко атв в електрическо и започнах да се ровя в китайските сайтове за двигател, контролер и тнт. Попаднах на нещо, което ще му свърши работа, комплект за конверсия на електрическа триколка 1.5 кв на 48 или 60 волта с теглителна сила до 1000кг – което ми се стори страшно много, контролер за него, малко и голямо зъбно колело, верига, като имаше и опция за двойна верига с двойни зъбни колела, спирачка с бутон за изключване на двигателя при натискането й и дръжка с потенциометър, предполагам за подаване на газ. Целият този комплект струваше към 250 долара, проблемът беше, че не искаха да го пращат с морски транспорт, ако поръчаш една две бройки, а само с експресна поща, та доставката излизаше още толкова. Иначе гледах електрическа триколка във Филипините със същия.