Ако се сложат по-качествени LED къси светлини няма ли да му се получи ?SuriCat написа:Панел "лепенка" има. Но както всички останали видове панели, токът е толкова малко, че дори фаровете не може да си захраниш....
поръчка за конверсия към ел. автомобил
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Ми едни фарове харчат поне 25W. Когато е чисто небето през юли между 10:00 и 16:00ч. ще светят
Иначе може да се върже към 12В акумулатор да му поддържа заряда малко, което е само за спорта и гъдела
Иначе може да се върже към 12В акумулатор да му поддържа заряда малко, което е само за спорта и гъдела
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Трябва да има по-ефикасни фотоволтаици, някъде в нета видях цяла кола да се движи с тях, а и по TV показаха цял самолет и даже се зареждат батерии за през нощта.
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Брейиии, самоует..
Това трябва да е нещо революционно.
Последните 3 дни бях на изложението за енергиина ефективност и не видях нито един панел над 50В на квадратен метър.
Това трябва да е нещо революционно.
Последните 3 дни бях на изложението за енергиина ефективност и не видях нито един панел над 50В на квадратен метър.
-
- Мнения: 116
- Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Е то там беше изложен макет на въпросния самолет.... ама нали знаеш какво говориха за Волт-а така, че не знам колко трябва да им се вярва
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Ха. Макети......
Ми то аз тука в нас имам макет на космически кораб с фотонни двигатели....
като направят панел с 80% КПД (1кв/м2) аз веднага ще си сложа такъв на колата.
Ми то аз тука в нас имам макет на космически кораб с фотонни двигатели....
като направят панел с 80% КПД (1кв/м2) аз веднага ще си сложа такъв на колата.
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
КПД-то не ме притеснява толкова, колкото цената. И защитата от механични повреди и кражба. Освен цената други разходи няма, колкото и ток да събере, все е от полза.
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Народна мъдрост: Авантата е чиста печалба, ако ще и бой да е!
Въпроса тук е, че за всеки ват трябва да платиш около 2евро общи разходи. Сметни си след колко време ще избиеш инвестицията за да стане "аванта"
Колкото до кражбата, зависи от монтажа.
Въпроса тук е, че за всеки ват трябва да платиш около 2евро общи разходи. Сметни си след колко време ще избиеш инвестицията за да стане "аванта"
Колкото до кражбата, зависи от монтажа.
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Здравей,DOMIC написа:Здравейте!
Интересува ме частично конвертиране – прикачване на ел. двигател към пистовия ремък на мястото на компресора на климатика, в добавка съответната електроника за управление и информация за акумулатора: трябва ли допълнителен или не?
Готов съм да финансирам експеримента върху собствения си автомобил – Рено меган коуч.
Целта на допълнението е да подпомага работата на ДВГ при тръгване и да поддържа скоростта, когато има акумулиран ток и да генерира ток в акумулатора при спиране и работа без натоварване на ДВГ.
Моля, пишете някой правил ли е подобно нещо?
Ето това съм виждал което е близко до твоето запитване. има и с водно охлаждане. С такива двигатели някои са си направили електроколки а други сега ще ги почват. Китайците имат най много разработки. Искаш нещо обратно на руския хибрид: е-мобил (йо-мобиль). Само че там Прохоров ползва кондензатори за обиране на излишната енергия, защото са с по-голяма проводимост на зарядката.
- Прикачени файлове
-
- Ако оставиш само него.
- конверс.jpg (44.42 KиБ) Видяна 4738 пъти
-
- същото от другата страна
- beetle3.jpg (237.66 KиБ) Видяна 4738 пъти
-
- това е Вагенче - бръмби
- 5KWHybridCoversion.jpg (102.54 KиБ) Видяна 4738 пъти
Re: поръчка за конверсия към ел. автомобил
Даааа. Това е ГРАМАДНО 5кW трифазно ЧУДОВИЩЕ!!! Аз съм по-скромен: малък правотоков двигател с мощност, колкото да движи пистовия ремък, max. около 1-1,5kW, с малък въртящ момент и консумация, така че да работи със стандартния акумулатор на колата. Да работи и в режим генератор с минимално натоварване на ДВГ – около 1-2А. Външните габарити трябва да позволяват монтажа му на мястото на компресора на климатика, там мястото е ограничено, около 100-120мм диаметър. От готовата продукция най-подходящи са двигателите от лебедки 12V, към тях има и управление.