Top-End Electric Vehicles
Re: Top-End Electric Vehicles
Вчера гледах някаква брошура с таблети. За 250лв получаваш 10" таблет
Има и модели с GPS & Bluetooth
Някога ако остане време да натъпкам и функциите за останалите модули ще си стане цяла infotainment система, ма пустото време се нестига.....
Има и модели с GPS & Bluetooth
Някога ако остане време да натъпкам и функциите за останалите модули ще си стане цяла infotainment система, ма пустото време се нестига.....
Re: Top-End Electric Vehicles
Много добре
въобще няма нужда от дизайн-мизайн и глезотии
само по-големи букви, че да се чете нормално по-отдалечко
Идеята ми харесва, в началото мислех да предложа да експериментираш с лаптоп, но е обемисто
(всъщност май съм писал нещо такова в по-предни мнения в тая тема)
а така с таблета 10 инчов перфектно
сутринта ставаш, взимаш си таблета
бодеш го в колата и си готов – цялата информация налична
няма нужда от стационарен дисплей и рискът някой да потроши колата заради дисплея
като спреш някъде, прибираш си таблета и готово.
Има и таблети освен с вай фай, тоест безжична мрежова връзка и с класически мрежови порт
и със слот за сим карта (и бул тут )
и също е удобно и като малък лаптоп
(продават се калъфчета с клавиатурки за 10 инчовите
и като си сложиш един външен GPS на USB към таблета ехееее
тоест с едно устройство осигуряваш цялата мултимедия за колата
казано накратко заби в десятката
въобще няма нужда от дизайн-мизайн и глезотии
само по-големи букви, че да се чете нормално по-отдалечко
Идеята ми харесва, в началото мислех да предложа да експериментираш с лаптоп, но е обемисто
(всъщност май съм писал нещо такова в по-предни мнения в тая тема)
а така с таблета 10 инчов перфектно
сутринта ставаш, взимаш си таблета
бодеш го в колата и си готов – цялата информация налична
няма нужда от стационарен дисплей и рискът някой да потроши колата заради дисплея
като спреш някъде, прибираш си таблета и готово.
Има и таблети освен с вай фай, тоест безжична мрежова връзка и с класически мрежови порт
и със слот за сим карта (и бул тут )
и също е удобно и като малък лаптоп
(продават се калъфчета с клавиатурки за 10 инчовите
и като си сложиш един външен GPS на USB към таблета ехееее
тоест с едно устройство осигуряваш цялата мултимедия за колата
казано накратко заби в десятката
Re: Top-End Electric Vehicles
Това с лаптопа го бях пуснал още през миналия март месц за експото в IEC, но не е подходящо за редовна употреба.
Този таблет на снимката е 7". Буквите мога да им вдигна размера, 5 минутки работа
Както споменах по-горе, за 250лв си вземаш с вграден GPS и си караш на воля
Иначе за т*шак, още преди 2 месеца направихме опит да пращаме данните през интернет директно се обновяваха на сайт. Също така през сайта пращахме и команди към системата
Спираш си пред дома или в гаража, връзваш се към wifi-то и можеш да си го цъкаш през браузера. Иначе ако таблетът ти е със СИМ карта може и докато караш данните да ти се публикуват, заедно с местоположението от ГПС-а както и с каква скорост караш
Иначе Енгри Бърдса може да си го разцъква човек като спре на кафенце някъде
Този таблет на снимката е 7". Буквите мога да им вдигна размера, 5 минутки работа
Както споменах по-горе, за 250лв си вземаш с вграден GPS и си караш на воля
Иначе за т*шак, още преди 2 месеца направихме опит да пращаме данните през интернет директно се обновяваха на сайт. Също така през сайта пращахме и команди към системата
Спираш си пред дома или в гаража, връзваш се към wifi-то и можеш да си го цъкаш през браузера. Иначе ако таблетът ти е със СИМ карта може и докато караш данните да ти се публикуват, заедно с местоположението от ГПС-а както и с каква скорост караш
Иначе Енгри Бърдса може да си го разцъква човек като спре на кафенце някъде
Re: Top-End Electric Vehicles
Малко Update на BMS-s.
- добавена е информация за конфигурацията на системата. В случая е 6 Node x 10 cells разделени в 2 сектора, като всеки сектор има отделно зарядно 1,5кв (3кв тотал)
- добавена е информация за общото напрежение на всички клетки.
- размерът на шрифта е увеличен малко както предложи колегата С.Николов.
- Bug-fixes and algorithm features.
В момента са вързани различни спрямо нивото на заряд клетки и веднага си бие на очи състоянието им. Разликата между най-малката и най-голямата са над 100мв. което не е добре. По спецификации на производители трябва да е по-малко от 50мв. а напрежението да е над 3,4в. за големи клетки, тогава пакетът е добре зареден.
- добавена е информация за конфигурацията на системата. В случая е 6 Node x 10 cells разделени в 2 сектора, като всеки сектор има отделно зарядно 1,5кв (3кв тотал)
- добавена е информация за общото напрежение на всички клетки.
- размерът на шрифта е увеличен малко както предложи колегата С.Николов.
- Bug-fixes and algorithm features.
В момента са вързани различни спрямо нивото на заряд клетки и веднага си бие на очи състоянието им. Разликата между най-малката и най-голямата са над 100мв. което не е добре. По спецификации на производители трябва да е по-малко от 50мв. а напрежението да е над 3,4в. за големи клетки, тогава пакетът е добре зареден.
Re: Top-End Electric Vehicles
Вече се сдобих и с помпа за хидравликата...
Re: Top-End Electric Vehicles
Честито, айде да черпиш сега
Останаха ли още части за набяване или вече си готов да почваш конверсията?
Останаха ли още части за набяване или вече си готов да почваш конверсията?
Re: Top-End Electric Vehicles
Ами още не съм оправил въпроса с вакума на спирачките....
А и по мотор контролера си има доста работа, то повечето е след като го монтирам на колата
Ето и малко Update по BMS-a:
Има си вече и стрелкови инструменти
В момента за тест показва остатъка от миливолтите на общото напрежение, тоест 204,25V
За в бъдеще ще показва амперите на консумация/регенерация
А и по мотор контролера си има доста работа, то повечето е след като го монтирам на колата
Ето и малко Update по BMS-a:
Има си вече и стрелкови инструменти
В момента за тест показва остатъка от миливолтите на общото напрежение, тоест 204,25V
За в бъдеще ще показва амперите на консумация/регенерация
-
- Мнения: 78
- Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Top-End Electric Vehicles
Здравей Сури, страхотен си. Благодарение на твоите публикации
за превръщането на таблет в арматурно табло допринесе за
привличането на един електроскиптик към каузата. Тъй като сега се
разхождаме с един разтропан джип из пресечен терен, го кандардисах
да купим таблет и се чудим сега какъв да е и евентуално в един момент
да прежалим "инвестицията", защото знам че си в начален стадий.
Успех
за превръщането на таблет в арматурно табло допринесе за
привличането на един електроскиптик към каузата. Тъй като сега се
разхождаме с един разтропан джип из пресечен терен, го кандардисах
да купим таблет и се чудим сега какъв да е и евентуално в един момент
да прежалим "инвестицията", защото знам че си в начален стадий.
Успех
Re: Top-End Electric Vehicles
Е, малко позакъснял с крайните срокове, и с много отклонение от първоначалната идея, но все пак успешно завършен проект.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Top-End Electric Vehicles
@SuriCat youtube каналче с проекта или с показване на колата, имаш ли?