Peugeot 106
Re: Peugeot 106
При генериране с нисък ток (за да не повредиш батерията) машината не би трябвало да е наситена, което ти дава простор да управляваш процеса чрез шунтовата намотка. Пада върху шунта на ампермера е датчик за работата на преобразувателя на кинетична енергия в електрическа. Малко изменение на магнитния поток в шунтовата намотка се засилва от изменения ток в серийната. Самата ел машина се явява усилвател а горната връзка - ООВ. Просто в началото на спирането все пак трябва да се превключи на по-ниска предавка за да имаш по-голям запас от скорост на ротора. Но в тази схема трябва да ти е независимо захранена шунтовата възбудителна намотка (през ООВ). Така с по-малко подаване на ток (управляващ) постигаш по-големи резултати на изхода на ел машина. Цялото това свързване ще представлява регулатор на зарядния ток на АБ с ООВ. Ако можеш да осъществиш това чрез импулсен преобразувател за захранване на шунтовата намотка значи можеш и още неща по оборудването на ел колата.
Дано да съм ти отговорил задоволително на поста.
П.С. Помисли и за предпазване от късо съединение на клеймите на елмашината в генераторен режим. Прах влага локви и във Варна има.
Дано да съм ти отговорил задоволително на поста.
П.С. Помисли и за предпазване от късо съединение на клеймите на елмашината в генераторен режим. Прах влага локви и във Варна има.
Re: Peugeot 106
Ето малко развитие
http://vbox7.com/play:5d6c5f1bfe
http://vbox7.com/play:5d6c5f1bfe
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Peugeot 106
Браво, много добре се е получило, само би ли ми казал от къде си направи планката за куплиране на мотора към скоростите?Stefanov написа:Ето малко развитие
http://vbox7.com/play:5d6c5f1bfe
Re: Peugeot 106
С помощта на баща ми на негов колега заварчик я правихме.
Нищо непосилно – проста геометрия... иначе може и на координатна машина да се прави, но искат мн пари.
Ние наложихме кутията върху една ламарина 10мм мисля... очерахме, изрязахме, отбелязахме точно отворите, точни центрове през отворите на скоростната кутия където ще се закрепват. След това от отворите за закрепване свалихме кординатите на амбряжната ос. И спрямо нея се правят отворите за двигателя. В моя случай трябваше да се отдалечи моторът от амбряжната ос, за да се събере съединителят, които е гумено каре от кардана на лада Това е, което мога да ти кажа
Нищо непосилно – проста геометрия... иначе може и на координатна машина да се прави, но искат мн пари.
Ние наложихме кутията върху една ламарина 10мм мисля... очерахме, изрязахме, отбелязахме точно отворите, точни центрове през отворите на скоростната кутия където ще се закрепват. След това от отворите за закрепване свалихме кординатите на амбряжната ос. И спрямо нея се правят отворите за двигателя. В моя случай трябваше да се отдалечи моторът от амбряжната ос, за да се събере съединителят, които е гумено каре от кардана на лада Това е, което мога да ти кажа
Re: Peugeot 106
Днес минах първите 100м на ток
За съжаление има проблем с мотора на празен ход, дава някаква невероятна консумация... (50-150А)
Проблемът идва от там, че давах на едни майстори да ми обръщат посоката на въртене, тъй като този е със смесено възбуждане и не знаех как става (е... явно и те не знаят). Като отстраня проблема ще пусна клип, а снимки който иска да гледа имам качени във феЙсбукЪт, да пише на лично да му го дам.
За съжаление има проблем с мотора на празен ход, дава някаква невероятна консумация... (50-150А)
Проблемът идва от там, че давах на едни майстори да ми обръщат посоката на въртене, тъй като този е със смесено възбуждане и не знаех как става (е... явно и те не знаят). Като отстраня проблема ще пусна клип, а снимки който иска да гледа имам качени във феЙсбукЪт, да пише на лично да му го дам.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Peugeot 106
Сега е моментът да кажеш защо го държиш в обороти на празен ход, подавай му ток само когато трябва да ускори колата или да поддържа скорост!Stefanov написа: Днес минах първите 100м на ток
За съжаление има проблем с мотора на празен ход, дава някаква невероятна консумация... (50-150А)
Проблемът идва от там, че давах на едни майстори да ми обръщат посоката на въртене, тъй като този е със смесено възбуждане и не знаех как става (е... явно и те не знаят). Като отстраня проблема ще пусна клип, а снимки който иска да гледа имам качени във феЙсбукЪт, да пише на лично да му го дам.
Браво за проекта, ти напредваш стремглаво!
Re: Peugeot 106
Супер, наистина напредваш бързо с проекта!
Е, аз таман да кажа "снимкииии" и прочетох за фейсбука... Нищо, ако все пак решиш, пускай снимки и тук, да се радваме на пежото!
Е, аз таман да кажа "снимкииии" и прочетох за фейсбука... Нищо, ако все пак решиш, пускай снимки и тук, да се радваме на пежото!
Re: Peugeot 106
Евала пич, и аз мислех да взема на Пламен частите, ама ти ме изпревари че и нямаше да се справя за толкова бързо време като тебе Пусни снимки тука, че нямам Фейс
Re: Peugeot 106
Утре ще свалям мотор, за да разбера аджеба къде е проблемът и евентуално да го отстраня.
Ето снимки, правени след клипа.
Ето снимки, правени след клипа.
- Прикачени файлове
-
- IMG0153A_1.jpg (215.45 KиБ) Видяна 3964 пъти
-
- IMG0151A_1.jpg (253.13 KиБ) Видяна 3964 пъти
-
- IMG0146A_1.jpg (203.78 KиБ) Видяна 3964 пъти
Re: Peugeot 106
Още малко
- Прикачени файлове
-
- IMG0152A_2.jpg (183.54 KиБ) Видяна 3963 пъти
-
- IMG0144A_2.jpg (188.77 KиБ) Видяна 3963 пъти