Конверсия на Mitsubishi Galant

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 20 окт 2015г. 13:13

Серийно едва ли - че времето ми е кът.
За цената съм съгласен.

Относно снимките на огромния пакет, който си дал. Всички клетки в паралел ли са?
Наскоро гледах едно видео за батерията на ''ТЕСЛА'' - там всяка клетка е с отделен предпазител от двете страни. И между всеки пакет има предпазител.
Батерията беше от Тесла Роадстер - всеки пакет съдържаше 22p от 18650. След това видео се замислих и аз започнах да ги асемблирам като слагам мини предпазител на положителния край на всяка клетка, така при евентуална повреда в някоя клетка е по-малка вероятността да се "запали" пакетът :roll: .
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 242
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от stealthhack » 20 окт 2015г. 14:35

Не съм слагал на пакета мини бушончета, но ако се ползва разумно не би трябвало да им стане нещо!
Пакетът е 33 серийно 21 паралел, около 66-70Ah. но токовете които пуска самият пакет са умопомрачителни :D
Мислил съм пакета за 2С или 3С натоварване, напълно допустимо за въздушно охлаждане.
А и ако някоя клетка е проблемна, то тя непременно грее, източва тока от останалите, но не се запалва или взривява, така една вече изолирах и я мисля как да я подменя при асемблиран пакет!
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 242
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от stealthhack » 03 ное 2015г. 13:35

Как върви проектът с Galant-a?
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 08 яну 2016г. 00:17

Здравейте, Честита нова година на всички! Малко развитие по темата.

Наскоро се сдобих с 12V DC захранване DPS-1200 - от сървър HP. Захранването е учудващо компактно за мощността която осигурява - 100А. Взех го на доста добра цена, като после видях че го има в Ebay на още по-добри цени. Напрежението може да се регулира - максималното е 12,7в. По принцип е за AC захранване от 100-240v, но при DC на входа - 'пали' при 135в. Хидравличната помпа за волана успява да го натовари до 70А - напрежението на изхода остава стабилно.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Започнах и преработка на багажното отделение.

Изображение
Изображение
Изображение
Отговори