Система за регенеративно задвижване на електромобил
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Свързах се с хората, които изработват присъединителната плоча. Искат да им пратя скоростната кутия. За това се захващам с махането на двигателя.
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Едно бързо въпросче. Защо да не заместя контролера с едно променливо съпротивление, което да регулира подаването на ток към двигателя? Гледам, че никой не го е правил. Какъв е проблемът?
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Тичай към патентното ведомство .pikaso9061 написа:Едно бързо въпросче. Защо да не заместя контролера с едно променливо съпротивление, което да регулира подаването на ток към двигателя? Гледам, че никой не го е правил.
Зимата никакъв, тъкмо може да решиш и проблем с отоплението на купето в електромобилите.pikaso9061 написа:Какъв е проблемът?
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Не знам дали си саркастичен Казаха ми, че старите тролеи били с променливо съпротивление. Ако единствената спънка е охлаждането, ще видим какво може да се направи по въпроса.
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Още едно бързо въпросче. Този контролер ще стане ли за азурския мотор? http://kellycontroller.com/kbl36301x24v ... oumnhf0nv2
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
OK, сигурно може да се реши проблемът с охлаждането. По-важният въпрос обаче е ти с тая енергия от батериите искаш да движиш колата, или да подпомогаш глобалното затопляне?pikaso9061 написа:Не знам дали си саркастичен Казаха ми, че старите тролеи били с променливо съпротивление. Ако единствената спънка е охлаждането, ще видим какво може да се направи по въпроса.
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Вариантът с променливото съпротивление отпадна вчера. Насочвам се към изпитания метод с контролера.
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Още едно бързо въпросче. Този контролер ще стане ли за азурския мотор? http://kellycontroller.com/kbl36301x24v ... oumnhf0nv2
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Трябва ти Curtis 1238/1239 модел или Sevcon Gen 4 size 2/4 за този мотор, имам го същия и си приготви големите пачки, че изваждането започва!
http://www.sevcon.com/media/2461/Gen4%2 ... %20web.pdf
http://curtisinstruments.com/Uploads/Da ... E_RevC.pdf
За справка ще ти кажа че Sevcon gen 4 size 2 e 450 euro без ддс от българска фирма, отделно имаш нужда и от USB to CAN кабел за конфигуриране на контролера (още 500лв.) и отделно софтуерът е лицензиран и се заплаща, да не говорим ако викнеш инженера на Sevcon за Балканите да ти го настрои (защото за този мотор информация в интернет няма).
http://www.sevcon.com/media/2461/Gen4%2 ... %20web.pdf
http://curtisinstruments.com/Uploads/Da ... E_RevC.pdf
За справка ще ти кажа че Sevcon gen 4 size 2 e 450 euro без ддс от българска фирма, отделно имаш нужда и от USB to CAN кабел за конфигуриране на контролера (още 500лв.) и отделно софтуерът е лицензиран и се заплаща, да не говорим ако викнеш инженера на Sevcon за Балканите да ти го настрои (защото за този мотор информация в интернет няма).
-
- Мнения: 55
- Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47
Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил
Надявам се да има и по-бюджетно решение за контролер. Нещо без софтуер, конфигурации и други модерни неща.