Информация, изпратена от Dilov:
В "Интер Експо Център" на бул. "Цариградско шосе" 147 в София, "Транспорт и логистика" е изложен електромобилът, изработен в "Капрони"-АД Казанлък. Същият е в движение от 3 години, преминал е серия от тествания и е узаконен от КАТ.
До електромобила са показани негови "клонинги" – малки ел. транспортни колички. Всичко е със SepEx-възбуждане, проектирано по методология, създадена в Капрони-АД и проверена от редица клиенти на специални ел. задвижвания с автономно (батерийно) захранване.
В петък (28.05.2010г.) ще се проведе дискусия по ел. задвижванията, изработвани в Капрони - АС и ДС.
Заповядайте!
Колата на "Капрони" в Интер Експо Център
Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център
Ще е полезно, и въпреки че ми се иска няма да мога да отида
Успех на изложението!
Успех на изложението!
Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център
Днес ходих до Експо и разгледах полското фиатче на Капрони. Хората са поработили, но концепцията им е много стара. С това управление от Curtis имат огромни загуби. Аз отидох да видя модерна кола, но се върнах 15г. назад. Пробегът на този електромобил според собственика е 65km, но моят опит и сметките показват, че този пробег е в идеални условия. Реалният според мен е 40-45km, но въпреки това им правя евала, че са минали през Технотест и КАТ.
Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център
Здравей sitroenzx
Какво имаш предвид пред много загуби Какво управление има по малко загуби. Ти какво управление използваш, какво е напрежението на батериите които използваш?
В този форум както и в България като цяло няма никой който да е направил кола с нова концепция. Всичките са стари потрошени направени с малко пари.Все пак това е идеята.Ако искаш електромобил с "нова концепция" то трябва да се изръсиш 30-40 хиляди евро и нагоре.Ето ти няколко примера за конверсия на нова концепция:
http://www.evadapt.com/en/
http://www.micro-vett.it/ (Цена на фиат 500 от 37к Евро)
А ето ти няколко разработени електромобила
http://www.automobiles-ligier.com/index ... ng=english
http://www.aixam.com/
Относно пробега то той зависи от много фактори тежест на електромобила,максимална скорост, Капацитет на батерии, Ефективност на двигател и управление и много други. Не забравяй, че Фиата който си гледал е лек. С поглед пробег не се определя.
Айде със здраве
Какво имаш предвид пред много загуби Какво управление има по малко загуби. Ти какво управление използваш, какво е напрежението на батериите които използваш?
В този форум както и в България като цяло няма никой който да е направил кола с нова концепция. Всичките са стари потрошени направени с малко пари.Все пак това е идеята.Ако искаш електромобил с "нова концепция" то трябва да се изръсиш 30-40 хиляди евро и нагоре.Ето ти няколко примера за конверсия на нова концепция:
http://www.evadapt.com/en/
http://www.micro-vett.it/ (Цена на фиат 500 от 37к Евро)
А ето ти няколко разработени електромобила
http://www.automobiles-ligier.com/index ... ng=english
http://www.aixam.com/
Относно пробега то той зависи от много фактори тежест на електромобила,максимална скорост, Капацитет на батерии, Ефективност на двигател и управление и много други. Не забравяй, че Фиата който си гледал е лек. С поглед пробег не се определя.
Айде със здраве
Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център
Технологии има най-различни и информация за техническата част има предостатъчно в Интернет. На мен ми е по-интересно как точно колата е минала прегледа в Технотест и как е регистрирана. Тоест цялата процедура, колкото може по-подробно и със съвети и препоръки към колегите, на които евентуално им предстои тази битка с бюрокрацията.
Ако някой от ходилите на дискусията може да сподели неща по тези проблеми, ще е супер. Също, разбира се, и самите хора от Капрони ако могат да разкажат.
Не казвам, че техническата страна не е важна, напротив – важна си е. Но в България много по-голям проблем е другата, нетехническата част – целият процес по регистрация.
Ако някой от ходилите на дискусията може да сподели неща по тези проблеми, ще е супер. Също, разбира се, и самите хора от Капрони ако могат да разкажат.
Не казвам, че техническата страна не е важна, напротив – важна си е. Но в България много по-голям проблем е другата, нетехническата част – целият процес по регистрация.
Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център
Благодаря за линка asenst полезна информация
Любимата ми кола е Лада, винаги:)