Здравейте, колеги. Днес се видяхме с колегата Пламен за по едно кафе и масали около конверсията му. Дори ме повози на електричката. Какво да Ви кажа... качих се и докато чакам да запали вече беше направил 2 маневри .Това, което ми направи впечатление: при потегляне от място са му нужни 20-30А, което не надвишава 2kW и потегля по-добре от автомобил 1000 кубика, абсолютно безшумен, дори е стряскащо. Направил си е и мигачите с електорнни релета, и те не се чуват. Нямаше как да видя сърцето на автомобила, но да се надявам, че и това ще стане скоро.
Поздрави отново за страхотния проект!
Надявам се да видя и Яриса скоро.
Конверсия на Голф 2 - завършена
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Една статийка, която пуснах на блогчето ми със снимки и всичко останало:
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/508
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/508
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Вярно кажи накрая как ще стане хватката с гражданската Много ми е интересно, също как ще стане ако имат Nissan Leaf който пак е изцяло екетрически.
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
eltransbg
Молба
пусни една сводка как се държи машината в тия студове.
Как влияят на акумулаторите?
Тая седмица ще е по-студено от обикновено.
Молба
пусни една сводка как се държи машината в тия студове.
Как влияят на акумулаторите?
Тая седмица ще е по-студено от обикновено.
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Говори за двама защото ДВГ-то в тия студове ми стъпи:С.Николов написа:eltransbg
Молба
пусни една сводка как се държи машината в тия студове.
Как влияят на акумулаторите?
Тая седмица ще е по-студено от обикновено.
300 лева за ремонт и диагностика - ламбда сонда и разни датчици и с перспектива за смяна на ЕКУ
2 х 35 лв - репатрак.
50 лева за таксита.
и НЕ искам да продължавам че ме заболя главата.