Electric DRIFT Car
Re: Electric DRIFT Car
Уинстъна и КАЛБ са по една и съща технология. Аз лично съм виждал (мерил) как калб дават 2С без проблем и си минават и километрите и циклите. Също така в Ю-туп е пълно с тестове на уинстън....
Тези факти дето ги твърдиш си ги тествал или си ги чул някъде?! Защото хич не са точно така. Но няма да те убеждавам щом си решил пробвай да подкараш БМВ с 3квч батерии от самолетче...
Тези факти дето ги твърдиш си ги тествал или си ги чул някъде?! Защото хич не са точно така. Но няма да те убеждавам щом си решил пробвай да подкараш БМВ с 3квч батерии от самолетче...
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Electric DRIFT Car
И Вартбург и Трабант са по една и съща технология.
В ютюб има и как извличат ток от нищото и как с един трансформатор и 9 волтова батерийка светят 100 вата крушка няколко часа.
Данните ги имам от лични измервания.
В ютюб има и как извличат ток от нищото и как с един трансформатор и 9 волтова батерийка светят 100 вата крушка няколко часа.
Данните ги имам от лични измервания.
Re: Electric DRIFT Car
Ами супер!
Чакаме да го видим на живо
Чакаме да го видим на живо
Re: Electric DRIFT Car
Абе не, че нещо, но дрифтачка с 50квт мотор няма как да стане ...
С пиковите мощности, които са нужни за дрифт не знам колко добра идея изобщо
е електродрифтачка да се прави ...
То хубаво ентусиазъм, ама има някои неща, дето все още са далече от електрификация
С пиковите мощности, които са нужни за дрифт не знам колко добра идея изобщо
е електродрифтачка да се прави ...
То хубаво ентусиазъм, ама има някои неща, дето все още са далече от електрификация
Re: Electric DRIFT Car
Електричка дрифт може да стане и то много добра. Въпрос е на достатъчно финанси!
Иначе из нета може да се намерят клипове със здраво въртене на гуми, а за дрифт това ти е необходимо.
Иначе из нета може да се намерят клипове със здраво въртене на гуми, а за дрифт това ти е необходимо.
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Electric DRIFT Car
Ти приготви по-сериозна сума пари, пък после гледай може или не може. Как ти се струва въртящ момент от порядъка на 2000 нютон/метра на колело? (Общо 4000?)
Ако 100 киловата постоянна мощност не стигат - тогава ще мислим друг вариант, ама ми се струва, че проблемът ще е само $$$.
Ако 100 киловата постоянна мощност не стигат - тогава ще мислим друг вариант, ама ми се струва, че проблемът ще е само $$$.
Re: Electric DRIFT Car
Да бе, то така с чантата пари всичко може
Ама не знам колко се вълнувате от тоз спорт,
и дали сте запознати колко е горе-долу цената на средностатистическата дрифтачка в БГ ...
Ама не знам колко се вълнувате от тоз спорт,
и дали сте запознати колко е горе-долу цената на средностатистическата дрифтачка в БГ ...
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Electric DRIFT Car
Тук обсъждаме електрически решения, а не банковата система, финансовата стабилност или свободните капитали на хората с различни хобита.
Техническото решение го има. Колко струва и дали е по-евтино или по-скъпо не е предмет на спор. Със сигурност с парите за батерии можеш да си купиш няколко "дрифтачки" и да си ги трошиш с кеф. Ако правим сметка с парите за батерии можеш да си купиш кола на метан и да имаш гориво за поне 3-4-5 години да не слезнеш от нея по цял ден.
Ако искаш без чантата с парите - намери стар бракуван електрокар, вземи му мотора, намери някакви стари акумулатори от нещо и все ще скалъпиш нещо. Пиши какво си намерил и ще ти дадем акъл как да го подкараш.
Плътността на енергията в бензина е 11 киловата/килограм и при 30% КПД вадиш 3 киловатчаса/килограм бензин. Батерията е с енергийна плътност 100-150 ватчаса/килограм. По този показател все още технологията не може да се мери и затова батериите могат да се ползват само в ограничени случаи. При това положение няма как технологията да е по-евтина и по-достъпна. Много е трудно да развиваш спорт с ограниченията, които ти налага батерията. Макар че доста хора се опитват.
Техническото решение го има. Колко струва и дали е по-евтино или по-скъпо не е предмет на спор. Със сигурност с парите за батерии можеш да си купиш няколко "дрифтачки" и да си ги трошиш с кеф. Ако правим сметка с парите за батерии можеш да си купиш кола на метан и да имаш гориво за поне 3-4-5 години да не слезнеш от нея по цял ден.
Ако искаш без чантата с парите - намери стар бракуван електрокар, вземи му мотора, намери някакви стари акумулатори от нещо и все ще скалъпиш нещо. Пиши какво си намерил и ще ти дадем акъл как да го подкараш.
Плътността на енергията в бензина е 11 киловата/килограм и при 30% КПД вадиш 3 киловатчаса/килограм бензин. Батерията е с енергийна плътност 100-150 ватчаса/килограм. По този показател все още технологията не може да се мери и затова батериите могат да се ползват само в ограничени случаи. При това положение няма как технологията да е по-евтина и по-достъпна. Много е трудно да развиваш спорт с ограниченията, които ти налага батерията. Макар че доста хора се опитват.
Re: Electric DRIFT Car
Като цяло съм съгласен с теб,
но ако електромобилите в ежедневието имат голям смисъл,
в автомобилния спорт са лишени от всякакъв такъв към момента.
но ако електромобилите в ежедневието имат голям смисъл,
в автомобилния спорт са лишени от всякакъв такъв към момента.
Re: Electric DRIFT Car
Тихо тихо Че гледай колко бензинови икони припадат на драг, за справка - http://www.youtube.com/watch?v=RESC54vHr40s54 написа:Като цяло съм съгласен с теб,
но ако електромобилите в ежедневието имат голям смисъл,
в автомобилния спорт са лишени от всякакъв такъв към момента.