Electric DRIFT Car
Re: Electric DRIFT Car
Ааа драга го бях изпуснал от автомобилния спорт за мен не е такъв
Както и да е, не казвам, че не може
за момента не е нито рентабилно нито смислено според мен ...
Да, натупа Нисана, ама едното си тръгва на ход и келешът вътре отива на кафе,
а зомбито го качват на платформата и си го прибират, щото няма дори и теоретичен
шанс да се прибере на ток ...
Сори и мен ме кефи, но в конкретния случая няма място за сравнение.
Както и да е, не казвам, че не може
за момента не е нито рентабилно нито смислено според мен ...
Да, натупа Нисана, ама едното си тръгва на ход и келешът вътре отива на кафе,
а зомбито го качват на платформата и си го прибират, щото няма дори и теоретичен
шанс да се прибере на ток ...
Сори и мен ме кефи, но в конкретния случая няма място за сравнение.
Re: Electric DRIFT Car
Еее, ще го ръгнат в контакта за час време и може и да стигне до най-близкото кафене
Верно е, че това "ДРАГ" не прилича много на спорт, по-скоро е перчене.... Гледал съм как некфи богати дядковци седат зад волана на разни Драгстери за по милион $$$ и единственното нещо е да натиснат педала на газта и да не припаднат следващите 10 секунди... Но както не веднъж се изразяваме в БГ: С пари всеки го може!
Верно е, че това "ДРАГ" не прилича много на спорт, по-скоро е перчене.... Гледал съм как некфи богати дядковци седат зад волана на разни Драгстери за по милион $$$ и единственното нещо е да натиснат педала на газта и да не припаднат следващите 10 секунди... Но както не веднъж се изразяваме в БГ: С пари всеки го може!
Re: Electric DRIFT Car
Уважаеми г-н s54
разрешете да поспоря с вас
точно електродвигателят може да даде в моторните спортове
по-голямо преимущество пред добрия стар ДВГ, ако ще и наблъскан с турбо, нитро и каквото там се сетите.
Ще кажете, че се нуждае от финанси и точно това е отговорът
моторните спортове се развиват с финанси и то много, така че това не е пречка ни най-малко.
И за да не кажете, че просто така пиша свободни съчинения
като за начало можете да прочетете тази тема
http://electriclub.com/offroad/topic-t130.html
Тази машина успешно премина не кое да е състезание, а "ДАКАР"
Със същата машина участваха и на "silkwayrally", и на "AFRICA ECO RACE".
Този екип подготви и машина за "Pikes Peak"
Също на "Пътя на коприната" участва екип и на Е(йо)-мобил
На последното 24-те часа на Льо Ман два машини с електро задвижване
образно казано скриха шапките на всички.
Да не говорим, че има цялостен проект за електрическа Формула1
И в мотокроса и в пистовите мотоциклети има машини, които се представят повече от добре.
Гледам съфоруците са ви писали и за "Бялото зомби"
Ако имате желание и се поразровите в интернет пространството, ще намерите достатъчно информация, потвърждаваща горенаписаното.
а това, че
Тези машини се пазят изцяло и само за състезания и не се транспортират на собствен ход.
разрешете да поспоря с вас
точно електродвигателят може да даде в моторните спортове
по-голямо преимущество пред добрия стар ДВГ, ако ще и наблъскан с турбо, нитро и каквото там се сетите.
Ще кажете, че се нуждае от финанси и точно това е отговорът
моторните спортове се развиват с финанси и то много, така че това не е пречка ни най-малко.
И за да не кажете, че просто така пиша свободни съчинения
като за начало можете да прочетете тази тема
http://electriclub.com/offroad/topic-t130.html
Тази машина успешно премина не кое да е състезание, а "ДАКАР"
Със същата машина участваха и на "silkwayrally", и на "AFRICA ECO RACE".
Този екип подготви и машина за "Pikes Peak"
Също на "Пътя на коприната" участва екип и на Е(йо)-мобил
На последното 24-те часа на Льо Ман два машини с електро задвижване
образно казано скриха шапките на всички.
Да не говорим, че има цялостен проект за електрическа Формула1
И в мотокроса и в пистовите мотоциклети има машини, които се представят повече от добре.
Гледам съфоруците са ви писали и за "Бялото зомби"
Ако имате желание и се поразровите в интернет пространството, ще намерите достатъчно информация, потвърждаваща горенаписаното.
а това, че
да сте видели автомобил дори от българския шампионат, който да пътува София - Варна на собствен ход ???s54 написа:на платформата и си го прибират
Тези машини се пазят изцяло и само за състезания и не се транспортират на собствен ход.
Re: Electric DRIFT Car
E s54 е прав, че не е рентабилно да си правиш бегачка с конверсия, от там изхожда човекът. А лъвове като Тойота и Ауди може да си го позволят, само и само да си мерят чурките на 24 Le Mans. Затова и дадох пример със зомбито, щото е конверсия.
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Electric DRIFT Car
За дълги разстояния електричка не става. 100 литра нафта са 300 киловатчаса енергия предадена на гумите. Това няма как да стане с батерии. В най-добрия случай са 2 тона батерии.
Проблемът е същият и при моторите. Затова не става с електричество. Енергийната плътност е прекалено ниска. Колко батерии ще му сложиш на тоя мотор? Дори да събереш 150 киловата електродвигател, което не е кой знае колко голям проблем, не можеш да събереш батериите. Най-вече като тегло.
Токът става за къси гонки и стартове. За дълъг пробег си трябва течно гориво. Все още.
Проблемът е същият и при моторите. Затова не става с електричество. Енергийната плътност е прекалено ниска. Колко батерии ще му сложиш на тоя мотор? Дори да събереш 150 киловата електродвигател, което не е кой знае колко голям проблем, не можеш да събереш батериите. Най-вече като тегло.
Токът става за къси гонки и стартове. За дълъг пробег си трябва течно гориво. Все още.
Re: Electric DRIFT Car
Пифче, що говориш сега като лека жена с ....
На Тесла модел С малък ли е пробегът с най-големия пакет батерии? Бавно ли се зарежда? Само проблем имат с доставката на батерии, което значи че търсенето е надминало доставянето. Тия Приуси направо са ти измили мозъка, не че са лоши колици, ама са далече от разработките на Тесла, като погледнеш е логично че не искат да се разделят с ДВГ-то, все пак колата се прави от един от най-древните автомобилни концерни.
На Тесла модел С малък ли е пробегът с най-големия пакет батерии? Бавно ли се зарежда? Само проблем имат с доставката на батерии, което значи че търсенето е надминало доставянето. Тия Приуси направо са ти измили мозъка, не че са лоши колици, ама са далече от разработките на Тесла, като погледнеш е логично че не искат да се разделят с ДВГ-то, все пак колата се прави от един от най-древните автомобилни концерни.
-
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 юли 2012г. 12:21
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Electric DRIFT Car
Инфернусе, бая си се заблудил. Фен съм не на хибридната кола, а на електромотора който са сложили вътре. Изобщо не съм против електричките. Младите ми години по тошово време се опитвах да правя картинг с гуми от редосеялка, електромотор от вентилатор на комбайна и акумулатор от трактор. Имаше 3 скорости моторът и доста се забавлявах с темата макар и да не можах да го довърша поради проблеми с носещата конструкция и кормилната система. Та съм голям фен на електрическото задвижване, но това не ми пречи да мисля трезво и да вярвам повече на техническите параметри на системите, а не на религията и мечтите си.
Батерията има енергийна плътност 150 ватчаса на литър. Бензинът има енергийна плътност 11 киловатчаса на литър. Електромоторът дава 90% КПД. Бензиновият двигател дава 30% в най-добрия случай. Разликата е над 20 пъти. Почти 30. Нищо против Тесла. Когато става дума за спорт, енергийната плътност е много важен параметър. Защо в момента няма комерсиален самолет на батерии? Каква е разликата от колата? Същият е и проблемът при мотоциклетите. Като стар моторджия ти казвам, че 160 коня при 200 килограма мотор и поне 500 километра пробег при максимална мощност е недостижимо като параметри засега. Поне не и с химичната технология.
Сега работя по една друга система за друг вид течно гориво, което е базирано на фазов преход с енергийна плътност от порядъка на 50% от тази на бензина и ако успея да го направя, ще има пълна алтернатива на бензиновите хибриди. Имаш 100-200 км пробег на батерии, а ако искаш по-голям - сипваш 20-30 литра гориво и имаш още 200-300 километра над този на заредената батерия. Използва се изцяло алтернативна енергия и няма никакво замърсяване. Единственият недостатък засега е ниското КПД на производство на този вид гориво. Плюсът е, че няма горене, няма въглеродни емисии, няма катализатори, няма шум. Напълно безопасно при катастрофа.
Но по темата - с днешните комерсиални батерии можеш само да ползваш екстрата много енергия за кратко време, но не и много енергия в малък обем или малко тегло.
Надявам се сега да си ме разбрал по-правилно.
Батерията има енергийна плътност 150 ватчаса на литър. Бензинът има енергийна плътност 11 киловатчаса на литър. Електромоторът дава 90% КПД. Бензиновият двигател дава 30% в най-добрия случай. Разликата е над 20 пъти. Почти 30. Нищо против Тесла. Когато става дума за спорт, енергийната плътност е много важен параметър. Защо в момента няма комерсиален самолет на батерии? Каква е разликата от колата? Същият е и проблемът при мотоциклетите. Като стар моторджия ти казвам, че 160 коня при 200 килограма мотор и поне 500 километра пробег при максимална мощност е недостижимо като параметри засега. Поне не и с химичната технология.
Сега работя по една друга система за друг вид течно гориво, което е базирано на фазов преход с енергийна плътност от порядъка на 50% от тази на бензина и ако успея да го направя, ще има пълна алтернатива на бензиновите хибриди. Имаш 100-200 км пробег на батерии, а ако искаш по-голям - сипваш 20-30 литра гориво и имаш още 200-300 километра над този на заредената батерия. Използва се изцяло алтернативна енергия и няма никакво замърсяване. Единственият недостатък засега е ниското КПД на производство на този вид гориво. Плюсът е, че няма горене, няма въглеродни емисии, няма катализатори, няма шум. Напълно безопасно при катастрофа.
Но по темата - с днешните комерсиални батерии можеш само да ползваш екстрата много енергия за кратко време, но не и много енергия в малък обем или малко тегло.
Надявам се сега да си ме разбрал по-правилно.
Re: Electric DRIFT Car
Пак не те разбрах за Теслата кое не ти стига:Pif написа:За дълъг пробег си трябва течно гориво. Все още.
а) пробега
б) времето за зареждане ли е много
в) парите са ти малко
Лично за мен този автомобил си е приложим както за ежедневието така и за дълъг път, стига някой да лапне обществена поръчка да изгради зарядни станции иначе няма да стане. Освен да ходим да се бием пред парламента.
П.С. Това което написа за енергийната плътност на бензина съм съгласен.
П.С.2.
Абе ти верно четеш ли кво написа? От 1 клас ли правиш електромобили? Че така като те видях на колко си и това което написа, натам отива работата....Pif написа: Младите ми години по тошово време