Колега, принципът е известен: обороти х въртящ М = const. Оборотите са пропорционални на скоростта, въртящият момент на дизела и елмотора са известни, предавателните отношения – също. Сл. задачата е решима. Ако моторът дойде слаб по върт. момент, сменяй предав. отношение на диференциала, но не вярвам.
Искрено желая УСПЕХ!
Без скоростна кутия
Re: Без скоростна кутия
С махането на кутията също печелиш и това, че махаш механичните загуби които има в нея при триенето на колелетата, а те не са малко, не случайно повечето коли се продават по конски сили на мотора, а не на колелата..... защото си има загуби яко.
Re: Без скоростна кутия
движи ли се елБМВ проектът?
Re: Без скоростна кутия
Движим проекта, колата е подготвена.
Май се връщаме към концепцията със скоростна кутия. Оказва се, че не се опростява монтажът и свързването към кардана, ако избегнем кутията. Още повече, трябва да слагам контактор за обръщане на захранването за заден ход и ще има огромен ток при тръгване на колата. Какво ли остава, ако трябва да се тръгне по стръмен наклон!
Ще публикувам снимки, когато имаме нещо монтирано.
Май се връщаме към концепцията със скоростна кутия. Оказва се, че не се опростява монтажът и свързването към кардана, ако избегнем кутията. Още повече, трябва да слагам контактор за обръщане на захранването за заден ход и ще има огромен ток при тръгване на колата. Какво ли остава, ако трябва да се тръгне по стръмен наклон!
Ще публикувам снимки, когато имаме нещо монтирано.
Re: Без скоростна кутия
Дай и някоя снимка на изтърбушения баварец
Действително без редукция ще има много допълнителни проблеми. И на мен ми се иска да махна скоростната кутия, но .......!
Действително без редукция ще има много допълнителни проблеми. И на мен ми се иска да махна скоростната кутия, но .......!
Re: Без скоростна кутия
Конверсия със скоростна кутия е за Про драйверите, Нюбитата искат без кутия само с два педала