Ето малко ТТ-данни за модела:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=11242
Колата е от първата серия Mondeo, нищо че се води 1996г., преди фейслифта е. Може просто да е от последните произведени бройки през 1996г. Предната маска на фейслифта е по-различна. Тегло – 1200-1300кг.
Проектът "Пламенмобил"
-
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 юли 2012г. 12:21
Re: Проектът "Пламенмобил"
Техническите данни ги разгледах. По-скоро въпросът ми беше обратният. При тези технически параметри дали ще може да стане читава конверсия и ако може – какво ще ми трябва като двигател, контролер, батерии.
Re: Проектът "Пламенмобил"
Батерии поне 20 kwh.
Мотор: 20-25kw минимум.
Контролерът е според двигателя..... Според мен АЦ мотор. ДЦ-то на тия киловати ще има много загуби в четките, а и често ще ги износва.
Мотор: 20-25kw минимум.
Контролерът е според двигателя..... Според мен АЦ мотор. ДЦ-то на тия киловати ще има много загуби в четките, а и често ще ги износва.
Re: Проектът "Пламенмобил"
Зависи за какво ще го ползваш. Разчитай го при макс тегло, което дава фирмата за колата и което не бива да надхвърляш. Изглежда тежичка самата кола и за задвижването й ще трябва енергия, затова виж колко батерии е сложил елтрансбг на Пежото в другата тема. 160 волта по 160 Ач елементи ~ 25кВт.ч енергонаситеност за кола от подобен теглови клас. 25 пъти мери и смятай и тогава отсичай.
Иначе – успех!
Иначе – успех!
-
- Мнения: 33
- Регистриран: 31 юли 2012г. 12:21
Re: Проектът "Пламенмобил"
А какво мислите за този модел:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Харесах си го на външен вид, с четири врати е, тежи около 700 кг.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Харесах си го на външен вид, с четири врати е, тежи около 700 кг.
Re: Проектът "Пламенмобил"
Само да вметна, че обявите са изтекли, давайте и линкове от страници с техническа спецификация.
Спас-а ми е 5+1 места и е 1300 кила с 2,1 Турбодизел мотор от пантивека, така че гледай нещо на нормални кила ако ще е 4 врати кола, аз преди това се бях вторачил в Суйфт от старите, ама първо ми се видя малък и второ цената му е същатата като на Спас II. Иначе Суифта е най леката и рентабилна кола, но трябва да се гледа за ръждица задължително.
Спас-а ми е 5+1 места и е 1300 кила с 2,1 Турбодизел мотор от пантивека, така че гледай нещо на нормални кила ако ще е 4 врати кола, аз преди това се бях вторачил в Суйфт от старите, ама първо ми се видя малък и второ цената му е същатата като на Спас II. Иначе Суифта е най леката и рентабилна кола, но трябва да се гледа за ръждица задължително.