Здравейте,
отдавна не съм писал във форума, за което съжалявам.
Но причината е, че бяхме доста заети с модифицирането на Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка от Пежо, направена през 1998-1999г. със СепЕкс мотор и никел-кадмиеви батерии.
Отне ни доста време и усилия, но в крайна сметка мислим, че определено си струваше
Ето и резултатът в няколко снимки и клипчета в ютуб-а:
и видео:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YlxIWcdREgs[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=43alAY6_2gE[/youtube]
Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови батерии
Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат
Интересно
Ако съм броил вярно – 30 акумулаторни клетки
но от кои, тоест колко амперчаса
Тоест въпросът ми е ориентировъчен пробег?
Предполагам идеята на тая машинка е за товарна
тип баничарка, така да се каже
Ако съм броил вярно – 30 акумулаторни клетки
но от кои, тоест колко амперчаса
Тоест въпросът ми е ориентировъчен пробег?
Предполагам идеята на тая машинка е за товарна
тип баничарка, така да се каже
Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат
Има капацитет около 24 kWh. и изминава 180 км при 65 км/ч. Батериите видимо са 160А/ч. Машината е оригинална френска. Двигателят, ако не греша е Лерой Сомер или така съм виждал по сайтовете.С.Николов написа:Интересно
Ако съм броил вярно – 30 акумулаторни клетки
но от кои, тоест колко амперчаса
Тоест въпросът ми е ориентировъчен пробег?
Предполагам идеята на тая машинка е за товарна
тип баничарка, така да се каже
Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат
Батериите са общо 51 клетки - 51 х 3,2V = 163,2V или 161 волта - по номинал.
Така е изградена оригиналната система - контролера на мотора, мотора и конвертора.
Т.е. за да ползваме заводските елементи трябваше да спазим волтажа на системата - така и направихме
Вече от около месец колата се движи в района на Несебър
Така е изградена оригиналната система - контролера на мотора, мотора и конвертора.
Т.е. за да ползваме заводските елементи трябваше да спазим волтажа на системата - така и направихме
Вече от около месец колата се движи в района на Несебър
Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат
Здравейте колеги,
Измина почти година от замяната на никел-кадмиевите батерии на Партнер-а с литиеви такива.
Равносметката е 12 700км изминати на ток получен чрез фотоволтаици.
Т.е. една година без какъвто и да е "въглероден отпечатък" - една истинска кола с 0 (НУЛА) въглеродни емисии!
Измина почти година от замяната на никел-кадмиевите батерии на Партнер-а с литиеви такива.
Равносметката е 12 700км изминати на ток получен чрез фотоволтаици.
Т.е. една година без какъвто и да е "въглероден отпечатък" - една истинска кола с 0 (НУЛА) въглеродни емисии!
Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат
Колко му е пробегът с новите батерии с един заряд, не може вече да не се знае. Би трябвало да е доста добре, по-леки, по-мощни...
Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат
Пробвали са го - максимален пробег 157км, но в батерията е имало енергия и за още