Нема да е нужен синхрон, ще работят отделно. Теглото ще се повиши безспорно, но пък нема да се притеснявам, че ще ми свърши токът. Толкова е просто, кви са тия конверсии, некви излишни усложнения и то супер неефективни, допотопни и крайно скъпи. В нета има готова фабрична кола за 15 000 с ддс, кви са тия филми за 12 000$, дори и да са по-мощни или с по-добри параметри, отново е безсмислено скъпо.s54 написа:Ми аз и за други препъни камъни се сещам:
Как ще се реши управлението и синхрона с ДВГ-то?
При конверсиите обикновено батериите се възползват от освободеното тегло и място на ДВГ компонентите.
Тук всичко ще е плюс на цялата работа, и ще стане малко дебелариум май?
Ако купя двигателя от форума, който ми предлагат за 400$ и всичко е наред, ще направя един опит и ще ви кажа кви са резултатите. Всеки е компететен тук, но никой не конкретизира определени параметри. На колко места трябва да питам какво да е отношението на пиньона и короната и т.п. въпроси, но само препъни камъни, технотестове и т.п.
Нема да се промени нищо в тая държава, точно заради такива мисли. Не ви ли писна да ви мачкат с тия технотестове, как е в Америка или на други места? Трябва по-либерална политика, подкрепяща свободната мисъл, а не тва нема да стане, тука ще ти правят пороблеми, там ще има онова. Еми време е да си търсим правата навсякъде и във всяка една област.