За производство трябва:
1. Суровини - имаме
2. Машини - имаме
3. Завод - нямаме
4. Други заводи подизпълнители - нямаме
5. Квалифицирани работници - нямаме
6. Ръководен персонал инженери - нямаме
7. Пари - нямаме
8. Стабилна и надеждна държава - нямаме
Ако построим завод - което ще глътне много пари - нямаме други заводи които да проивеждат и доставят частите. Не може един единствен завод да прави - гуми, джанти, лагери, оси, зъбни колела, скоростни кутии, електромотори, инвертори, седалки, стъкла, амортисьори, фарове, мигачи, климатици, кондензаторите и батериите не ги броим изобщо, кабели, съединители и изолатори за контактната мрежа...
Та ние един скапан редуктор не можем да направим в цялата държава. Какво остава за диференциал.
Електробус по тролейбусна линия 11 в София
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София
Както винаги, ще имаме завод който нищо няма да произвежда! Само ще сглабя, евентуално!
Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София
А ми до колкото разбирам от сайт-а то това е идеята, да се сглабят елементите от различните производители:
http://www.chariot-electricbus.com/prod ... iot-e-bus/
http://www.chariot-electricbus.com/prod ... iot-e-bus/
• a top quality, low floor monoquoce body, made by Higer, a Scania partner, probably the second biggest bus builder in the World;
• electric motor and controller supplied by Siemens (Germany);
• air cushions and brakes by WABCO (Germany); axles and steering by ZF (Germany);
• doors by BODE (Germany);
Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София
И да е само за сглобяване, все пак е нещо! Какво като са полупроводници – догодина, живот и здраве, може и за цели проводници да успеем. Важното е да има работни места. Никоя работа не е идеална, но хората все някаква трябва да имат. Пък ако не те, то децата им ще се квалифицират за производство. Ама ако няма хляб, какво образование.
Мисълта ми е и за сглобяване само да е, пак е добре. Лошото не е това, лошото ще е ако пак нищо не стане и някой окраде всичко.
Мисълта ми е и за сглобяване само да е, пак е добре. Лошото не е това, лошото ще е ако пак нищо не стане и някой окраде всичко.
Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София
Кфо образование, кат ще дигат железа по 12часа на ден за 400лв на месец.
Интелектуален труд = 0.
Използване на суровини придобити в БГ = 0.
Внос на чужда стока = 100%...
Да, наистина е по-добре да правим каквото и да е било от колкото нищо. И аз подкрепям начинанието за бусовете, та дори и да е само хамалската работа.... Лошото е, че едни дупета съсипаха бизнеса в БГ и ни оставиха да бачкаме само мърлявата работа, дет на запада, че даже и в Китай вече не искат да я вършат.
Интелектуален труд = 0.
Използване на суровини придобити в БГ = 0.
Внос на чужда стока = 100%...
Да, наистина е по-добре да правим каквото и да е било от колкото нищо. И аз подкрепям начинанието за бусовете, та дори и да е само хамалската работа.... Лошото е, че едни дупета съсипаха бизнеса в БГ и ни оставиха да бачкаме само мърлявата работа, дет на запада, че даже и в Китай вече не искат да я вършат.
Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София
Ето тема по въпроса във форума за градски транспорт
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=6242.0
има малко по-подробна информация
и реални снимки от експлоатацията.
И един тъп въпрос, може ли да се направи модул
от така наречените супер, мега, ултра и т.н. кондензатори,
който да е за вграждане в лек автомобил
и да може да постигне максимален пробег 50 километра?
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=6242.0
има малко по-подробна информация
и реални снимки от експлоатацията.
И един тъп въпрос, може ли да се направи модул
от така наречените супер, мега, ултра и т.н. кондензатори,
който да е за вграждане в лек автомобил
и да може да постигне максимален пробег 50 километра?
Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София
Може сигурно, само че ще е 3 пъти по-тежък и 5 пъти по-скъп от батерия със същия капацитет.