Re: държавата и електромобилите
Re: държавата и електромобилите
Това е някакво предположение на техническата служба, което не е задължително да отговаря на истината. Все пак не те са го измислили, това се европейски норми. Където и да си в Европа изискванията би трябвало да са същите.
Re: държавата и електромобилите
Влиянието на силни електромагнитни полета върху пейсмейкърите не трябва да се подценява. Много неща могат да повлияят, не виждам кое е смешното. Животът ти зависи от такава машинка, а край теб на спирката минава самоделка, която ти прецаква пейсмейкъра. Или пък сядаш да се возиш в такава.
Изобщо не е майтап това!
Друг е въпросът, че такова изпитване е тъпо да е направено толкова невъзможно и прецакано у нас.
Иначе целта е добра, то всички електроуреди минават много изпитвания, преди да се пуснат на пазара. Трябва да има контрол, иначе в гаража може да се сглоби какво ли не – включително опасно за хора с пейсмейкъри. Правилното е да протестираме, че нарочно са невъзможни/скъпи/липсващи тия тестове, за да се спират конверсиите, а не против самите тестове.
Изобщо не е майтап това!
Друг е въпросът, че такова изпитване е тъпо да е направено толкова невъзможно и прецакано у нас.
Иначе целта е добра, то всички електроуреди минават много изпитвания, преди да се пуснат на пазара. Трябва да има контрол, иначе в гаража може да се сглоби какво ли не – включително опасно за хора с пейсмейкъри. Правилното е да протестираме, че нарочно са невъзможни/скъпи/липсващи тия тестове, за да се спират конверсиите, а не против самите тестове.
-
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 апр 2014г. 11:33
- Местоположение: София/Павлово
- Контакти:
Re: държавата и електромобилите
И аз не съм против тези тестове. Смешно, не смешно – щом е така навсякъде, трябва да се направи. Смешно е да няма как да направиш този тест в България. Писах до омбудсмана с молба да се открие такова звено, нали уж се занимава с гражданските искове. Отговор разбира се 3 седмици по-късно не съм получил. Поне да каже към кого трябва да се обърна, ако не към нея. Може би, ако повече хора й пишем със същата молба, ще благоволи поне да отговори. Аз тези дни ще пиша пак, за да не ме забрави.
https://www.facebook.com/ElectricVintageCars Класическите електромобили.
Re: държавата и електромобилите
Хрумна ми, че можем да направим една подписка – електронна, а защо пък не и хартиена. Няма да сме много хора – ако се съберат стотина подписа, ще е голям успех, но да има документ, че сме посочили проблема. Иначе идат избори и те гледат да захапят PR-а на някаква по-голяма "хапка", нещо "с повече гласове", а не проблемите на една шепа електромобилни ентусиасти.
Но едно отворено писмо с подписка към него...? Не знам, кажете как мислите.
Но едно отворено писмо с подписка към него...? Не знам, кажете как мислите.
-
- Мнения: 38
- Регистриран: 10 апр 2014г. 11:33
- Местоположение: София/Павлово
- Контакти:
Re: държавата и електромобилите
Аз съм за. В електронен вариант ще е най-добре, за да могат да се подпишат максимално количество хора за максимално кратко време. И не е казано, че само електромобилни ентусиасти ще се подпишат. Всеки загрижен за природата на България трябва да го направи. Аз ще рекламирам и популяризирам подписката. Един приятел рекламира чрез Гугъл и ще го питам дали не може да се рекламира и тази подписка, за да стигне тя до всеки загрижен за природата българин в страната и в чужбина. Направи подписката, аз ще я рекламирам. Дори да не стане с Гугъл, ще я постна във всеки форум за природа, туризъм, колоездене и дори цветарство. И на колоездачите им е писнало от мръсните изпарения на колите, които правят колоезденето в големите градове мъчително.
Второ:
Ще я изпринтирам на лист и тъй като съм склададжия никой монтажник няма да вземе материали от мен, докато не се подпише в нея.
Второ:
Ще я изпринтирам на лист и тъй като съм склададжия никой монтажник няма да вземе материали от мен, докато не се подпише в нея.
https://www.facebook.com/ElectricVintageCars Класическите електромобили.