ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Запознаване на хората от клуба и общи приказки за електромобили
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от altero1 » 01 апр 2013г. 01:08

altero1 написа:Трябва да има промяна на принципа на управление и начина на избори в страната ни, за да може и общността на хората, свързани по някакъв начин с електромобилите, да може да дава предложения и да взима някакви решения в интерес на републиката, участвайки в заседанията на самия парламент. Нищо не пречи хората, правещи бизнес с електромобили да участват открито и директно във взимането на политически решения, убеждавайки всеки един от членовете на парламента в правотата на твърденията си. Все пак става въпрос за бъдещия транспорт на човечеството, трябва да може да взимаме решения за страната ни, но не и при този вид парламент, парламентът трябва да е отворен за общностите и да е подчинен на тях, а не обратното. Надявам се в парламента да има поне 100 човека с различни политически възгледи, представляващи поне 100 общности. Защото ако парламентът и местната власт не правят нищо, лично за мен и моята общност, защо аз трябва да им плащам дебелите заплати, колите и охраните? Според мен хората в парламента изобщо не трябва да получават такива. Левски, Ботев и всички важни колкото тях революционери да не би да са отишли за заплати в първия български парламент, отишли са с вярата, че ще дадат добри закони на народа си и после са си отишли. Имало е дни, в които нацията наистина е чувствала, че е в подем и тези дни наистина трябва да се появят отново!
За мен хората, работещи в парламента трябва да ходят там безплатно, това трябва да са хора, отдадени на някаква кауза, които жертват част от свободното си време за да работят за общността която представляват. Народните представители могат да работят на смени в парламента, като в дните, в които ходят на работа в парламента ги освобождават от нормалната им работа и не им плащат надница за този ден, но могат ако желаят да получат надница от дарения на организацията, която представляват. Та идеята е да се избират по пет заместващи се народни представители от дадена организация, които са на издръжка на тяхната организация или работят доброволно ако пожелаят и да бъдат заменяни по всяко време от общността, ако не се справят добре със защитата на интересите й в парламента. Така просто в парламента няма да се задържат хора, които не се справят с надеждите, възложени върху тях и много лесно ще бъдат подменяни с други, без това да струва скъпо на държавата като при истинските избори, които може да се провеждат на две години. Според мен изборите не трябва да са анонимни, а точно обратното – всеки трябва да получава копие от бюлетината, на която собственоръчно е написал името на партията (общността) или личността, която иска да го представлява и от долу да се подпише. Така хора, които са неграмотни и не могат да пишат няма да могат да гласуват срещу 10 лв и ако има някакви съмнения в подмяна на вота, хората лесно ще могат да извадят копията от бюлетините си, които имат печат от изборния ден и да докажат броя на гласувалите за дадения субект.
teodor.ivanov
Мнения: 116
Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
Местоположение: Исперих
Контакти:

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от teodor.ivanov » 01 апр 2013г. 01:14

altero1 написа:Моят проект не е толкова важен, за момента. Ако си забелязал, в началото говорих за анализ и мотивация на дребните търговци за изграждане на зарядна мрежа при прогнозиран нарастващ брой на електромобили. Това изобщо не касае проекта ми "Алтеро"-1, той е енергонезависим, по скоро мрежата касае следващи проекти като "Алтеро"- 2 и "Алтеро"-4. И въобще, престанете да коментирате проекта ми "Алтеро"- 1, ако не сте пряко заинтересувани от осъществяването му.
Аз забелязах и точно за това ти отправих пример за конкретна стъпка към подобряване на ситуацията, а ти ми върна с това как трябвало да има персонални превозни средства за "бедните". Как да се опита човек да е съпричастен, като всеки път като ти се подаде някаква форма на ръка я заливаш със странна информация..... Ако си мислиш, че ще намериш подкрепа без да ти се зададе и един въпрос, няма да успееш. Ти привърженици ли търсиш или зомбита?
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от turin » 01 апр 2013г. 01:22

teodor.ivanov написа:Ти привърженици ли търсиш или зомбита?
Май беше писал по-преди – инвеститори. Не знам точно тези инвеститори дали да ги причислим към привържениците, към зомбитата... или и към двете.
teodor.ivanov
Мнения: 116
Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
Местоположение: Исперих
Контакти:

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от teodor.ivanov » 01 апр 2013г. 01:25

Аз имам доста добра представа какви въпроси да се очакват от инвеститори и за това се пробвам да му пусна някой.... ама той тръгва с много грешни отговори. Аз, че няма да съм инвеститор е ясно ... ама поне да помогнем да се поподготви.
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от altero1 » 01 апр 2013г. 01:25

teodor.ivanov написа:
altero1 написа:Моят проект не е толкова важен, за момента. Ако си забелязал, в началото говорих за анализ и мотивация на дребните търговци за изграждане на зарядна мрежа при прогнозиран нарастващ брой на електромобили. Това изобщо не касае проекта ми "Алтеро"-1, той е енергонезависим, по скоро мрежата касае следващи проекти като "Алтеро"- 2 и "Алтеро"-4. И въобще, престанете да коментирате проекта ми "Алтеро"- 1, ако не сте пряко заинтересувани от осъществяването му.
Аз забелязах и точно за това ти отправих пример за конкретна стъпка към подобряване на ситуацията, а ти ми върна с това как трябвало да има персонални превозни средства за "бедните". Как да се опита човек да е съпричастен, като всеки път като ти се подаде някаква форма на ръка я заливаш със странна информация..... Ако си мислиш, че ще намериш подкрепа без да ти се зададе и един въпрос, няма да успееш. Ти привърженици ли търсиш или зомбита?
:D Много ясно, че зомбита. ..Стига бе, до сега на кой въпрос не съм отговорил, освен на този за ценовите разбивки, като си направя прототипа ще имам реална преценка. Това не пречи да преследвам ниска цена, освен това не мога да ви кажа каква ще е цената на батерията, зависи от развитието на технологията ми. Същото е положението и за двигателя, и него трябва да си го направя сам, откъде да знам колко ще струва. :).Двигателя е широкоформатен плосък двурингов BLDC някой от вас може ли да каже колко ще струва? От къде да знам какви проблеми ще възникнат при създаването му.До сега не е правен такъв или поне аз не знам, вие ако знаете за такъв ми го покажете.
teodor.ivanov
Мнения: 116
Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
Местоположение: Исперих
Контакти:

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от teodor.ivanov » 01 апр 2013г. 01:37

Ами ако ми кажеш, че моторът ще струва 100 лева и в него има
10 кила мед по 8 лева
2 лагера по 5 лева
Изработка на ос
Изработка на корпус
или пък с магнити ...
И някакси няма смисъл да се продължава, преди да си преосмислиш целите поради простата причина, че няма как да стигнеш до брутално ниска цена на суровините.

Та затова те карам да направиш разбивка....
То и аз искам да мога да направя конверсия на цената на газов инжекцион .... но освен ако някой скрит ангел не праща остатъка, просто няма как да стане.
teodor.ivanov
Мнения: 116
Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
Местоположение: Исперих
Контакти:

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от teodor.ivanov » 01 апр 2013г. 01:39

Свали си Топ Гиър, където Джереми си направи бъзик с едно едноместно превозно средство. Ако не искаш да изглеждаш по същия начин, както той пред 4те инвеститора, трябва много да се подготвиш да отговаряш на конкретни въпроси по продукта, а не по политическите ти нагласи.
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от altero1 » 01 апр 2013г. 01:43

Моят двигател ще е лек и икономичен, мощността му идва от увеличения диаметър и от втория вътрешен кръг неодимови магнити, предполагам че цената му ще е около 150 лв. Много зависи от цената, на която ще се купуват неодимовите магнити.
teodor.ivanov
Мнения: 116
Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
Местоположение: Исперих
Контакти:

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от teodor.ivanov » 01 апр 2013г. 01:49

Така, вече започна да пишеш по-разумни и конкретни неща. Тези магнити, както знаеш са с доста ограничени находища, а са доста популярни, така че не очаквай някакви невероятни отстъпки.
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: ОПЕ - Общността на Производителите на Електромобили

Мнение от altero1 » 01 апр 2013г. 01:54

Знам за магнитите и се замислям дали няма находища на минерали, съдържащи неодим и в България. Трябва да се направят геоложки изследвания и в тази област. Ако се открият залежи - ето ти още един бизнес :)
Също ми е интересно дали за плосък тънък проводник не може да се използва алуминиево фолио с медно галванично покритие и тънка силикатна изулация, за да падне цената и теглото на намотките.
Отговори