Е, ти отваряш най-болната тема и очакваш веднага да ти отговорят
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Това е обсъждано и преди, но не знам дали има категоричен отговор. Административно нещата май стоят така: правиш си конверсията и после ходиш в "Технотест". Те
би трябвало да видят, че колата е ОК (е, ако е ОК наистина, разбира се) и да ти издадат документ и след това – по каналния ред в КАТ. Както се прави и с всяка друга промяна по автомобилите...
Обаче проблемът е, че Технотест даже нямат обявена цена за преглед на електромобили или още по-малко на електромобилни конверсии. За разлика от други, "бели" страни, където всичко минава безболезнено, за един следобед примерно...
Решението е да си плануваме конверсиите (тя самата конверсия отнема бая време и ресурс) и след това който е готов и който вече е успял да се пребори с бюрокрацията, да каже как стоят нещата.
Вярвам, че ако и когато е нужна подкрепа от общността тук, ще я дадем. Но без конкретна нужда системата едва ли ще се промени. Без конкретни проблемни случаи, само с "уеднаквяване с европейските процедури" нещо не вървят нещата в България...
В моя блог преди вече доста време имаше дискусия по въпроса, казаха се някои интересни неща, но никой не каза крайно решение, а и няма промяна в политиката на Технотест, доколкото зная...
http://yasen.lindeas.com/book/civic-ele ... sideration
http://yasen.lindeas.com/book/ev-registration-and-name