Конверсия Форд фиеста в електромобил
-
- Мнения: 21
- Регистриран: 30 мар 2013г. 22:56
Конверсия Форд фиеста в електромобил
- Прикачени файлове
-
- DSC00784.jpg (518.81 KиБ) Видяна 18220 пъти
-
- DSC00002.jpg (497.9 KиБ) Видяна 18220 пъти
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Супер сте!
Мотора се реверсира от контролера или чрез скоростния лост?
Браво за ентусиазма и за направата на контролер - изобщо не е малка работа!
Само една малка забележка - обмислете как да замените заварките по крепежа на мотора с тампони
Мотора се реверсира от контролера или чрез скоростния лост?
Браво за ентусиазма и за направата на контролер - изобщо не е малка работа!
Само една малка забележка - обмислете как да замените заварките по крепежа на мотора с тампони
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Браво dj_marti79, ако искаш да си доизкусуриш колата, смени кабелите с 50кв.мм2 минимум, за да не мирише на разтопено, тези от електрожен вършат работа, но обикновено са 35 квадрата и си на предела му, затова 50 квадрата като сигурност.
Иначе хвала, видя че с 4кв. можеш да го движиш.
Иначе хвала, видя че с 4кв. можеш да го движиш.
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Евала момчета! Продължавайте в същия дух.
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Викаш чак върти гуми, а? Браво, давайте повече снимки от процеса и разказвай, интересно е.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
dj_marti79 aко имаш начин наглеждай температурата на мотора заради липсата на принудително охлаждане!
-
- Мнения: 21
- Регистриран: 30 мар 2013г. 22:56
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
...да, лапите на мотора са закрепени с гумени тампони. Приготвил съм 50 квадрата кабел, че 35 наистина грее .
4 kW ми се струва че е слабичко. Какво ще стане ако наслагам стартерни акумулатори? Е, върти гуми ама на лед .
Моторът не се реверсира от контролера.
И още видео.
http://vbox7.com/play:5b1eb26572
4 kW ми се струва че е слабичко. Какво ще стане ако наслагам стартерни акумулатори? Е, върти гуми ама на лед .
Моторът не се реверсира от контролера.
И още видео.
http://vbox7.com/play:5b1eb26572
- Прикачени файлове
-
- Изработвам сандък за още акумулатори на мястото на резервоара под задната седалка.
- DSC00014.jpg (438.91 KиБ) Видяна 18168 пъти
-
- След като изгоорях няколко пъти бушоните, се опитах да се прибера аварийно с тази стоманена тел.
- DSC00016.jpg (492.7 KиБ) Видяна 18168 пъти
-
- DSC00004.jpg (399.03 KиБ) Видяна 18169 пъти
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
1. Намери по-голям ампермер, този не дава достатъчно информация за тока нужен на мотора.dj_marti79 написа:...да, лапите на мотора са закрепени с гумени тампони. Приготвил съм 50 квадрата кабел, че 35 наистина грее .
4 kW ми се струва че е слабичко. Какво ще стане ако наслагам стартерни акумулатори? Е, върти гуми ама на лед .
Моторът не се реверсира от контролера.
И още видео.
http://vbox7.com/play:5b1eb26572
2. 4kW за градско е достатъчна мощност, и от клипа разбирам че добре ускорява на права улица, но пак ще спомена – следи температурата на мотора.
3. Оправи гнездото за бушона или го смени с ново.
4. 50 квадрата мисля стигат за 200-250А, но нагоре не съм много сигурен, ако вече си го купил можеш да вържеш паралелно двойки кабели 35+35 квадрата на минуса(-) и 35+35 квадрата на плюса(+), или различни комбинации с цел сваляне на загубите по кабелите (също става 35+50 квадрата за всеки един от поляритетите), поради ниското напрежение на което работи моторът.
5. Стартерните акумулатори са с по-тънки ламели и заради това дават по-голям стартов ток, но не стават за продължително дърпане на ток от тях, трябват си тягови или литиеви елементи.
-
- Мнения: 78
- Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Браво момчета, изборът на донор е изключително сполучлив. Аз също имам Форд Фиеста и когато го купувах имах предвид за подобна трансформация-конверсия. Този автомобил е широко разпространен и го има под път и над път за джобни пари, опростен отвсякъде. СМЕЛО НАПРЕД, просто внимавайте с окачването на всички елементи, слагайте гуми, тампони навсякъде - това ще намали вибрациите и ще увеличи ресурса на връзките.
ПОПЪТЕН ВЯТЪР И ЕДНА ПЕДЯ ВОДА ПОД КИЛА.
ПОПЪТЕН ВЯТЪР И ЕДНА ПЕДЯ ВОДА ПОД КИЛА.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Марти, какво стана с Фиестата?