Здравейте колеги,
имаме голям напредък с азурските мотори.
Първо както знаете от другата тема успяхме да доработим изпратения ни мотор който беше без преден опорен лагер.
За съжаление така са били произведени още - не е имало физическа намеса за отстраняването на лагера от трето лице, или изпращача в лицето на Адам.
За това не можем да го виним.
Ето и няколко снимки от целия процес по доработката, както и крайния резултат
А защо направихме само два - вече сигурно се досещате - за да можем да свалим характеристиките на мотора.
Но, за какво са ни необходими?!?! Ами за да може да изработим по най-удачния алгоритъм и контролера за мотора.
Подкрепям снимковия материал и с едно кратко видео - надяваме се звука от мотора да ни ободри
Контролер за Azure Dynamics AC24LS
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
Горе-долу кога да очакваме контролерчето?
Офертираха ме за Sevcon Gen 4 Size 4(120v) контролер за под 2000лв.
С какви параметри се очаква БГ контролерът?
Поздрави!
Офертираха ме за Sevcon Gen 4 Size 4(120v) контролер за под 2000лв.
С какви параметри се очаква БГ контролерът?
Поздрави!
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
А бре колега - супер бърз си!
Тъкмо добавях и видеото:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VthKYMEQPE0[/youtube]
Тъкмо добавях и видеото:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VthKYMEQPE0[/youtube]
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
Браво Пламене
При вас ли ще се прави инверторът? Повече информация за него може ли да дадеш?
Относно:
При вас ли ще се прави инверторът? Повече информация за него може ли да дадеш?
Относно:
Да така са си направени, но Адам много добре знае какви са му моторите. В темата за този мотор в "http://www.diyelectriccar.com/forums/", Адам признава че само моторите с шпонков канал са с два лагера, докато другите с шлицовото съединение са само с един лагер. Но това вече няма значение.eltransbg написа: За съжаление така са били произведени още - не е имало физическа намеса за отстраняването на лагера от трето лице, или изпращача в лицето на Адам.
За това не можем да го виним.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
Здравейте колеги, събрал съм евра за контролер за мотора и се чудя кой от 2-та контролера да взема:
Sevcon gen 4 size 6 75-80V 550A peak 220A Cont.
Sevcon gen 4 size 4 120V 300A peak 120A Cont.
Цените им са почти идентични, но разликата в мощността им е около 10% в полза на 80V модел, но все пак е по-нисък волтаж и няма да има толкова въртящ момент колкото 120V модел във високите обороти!
Другото което ме притеснява е максималните ампери през намотките на мотора (250Arms при WYE, или 400Arms при Delta свързване), подавани от 80V модел (пикови 550A от контролера, най-вероятно за да ги приеме моторът трябва да е свързан на Delta!?!?).
Моторът ще е свързан директно без съединител към скоростите!
Sevcon gen 4 size 6 75-80V 550A peak 220A Cont.
Sevcon gen 4 size 4 120V 300A peak 120A Cont.
Цените им са почти идентични, но разликата в мощността им е около 10% в полза на 80V модел, но все пак е по-нисък волтаж и няма да има толкова въртящ момент колкото 120V модел във високите обороти!
Другото което ме притеснява е максималните ампери през намотките на мотора (250Arms при WYE, или 400Arms при Delta свързване), подавани от 80V модел (пикови 550A от контролера, най-вероятно за да ги приеме моторът трябва да е свързан на Delta!?!?).
Моторът ще е свързан директно без съединител към скоростите!
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
Молба да не избързваш - в рамките на 15 дни трябва да имаме готово решение, което да предложимstealthhack написа:Здравейте колеги, събрал съм евра за контролер за мотора и се чудя кой от 2-та контролера да взема:
Sevcon gen 4 size 6 75-80V 550A peak 220A Cont.
Sevcon gen 4 size 4 120V 300A peak 120A Cont.
Цените им са почти идентични, но разликата в мощността им е около 10% в полза на 80V модел, но все пак е по-нисък волтаж и няма да има толкова въртящ момент колкото 120V модел във високите обороти!
Другото което ме притеснява е максималните ампери през намотките на мотора (250Arms при WYE, или 400Arms при Delta свързване), подавани от 80V модел (пикови 550A от контролера, най-вероятно за да ги приеме моторът трябва да е свързан на Delta!?!?).
Моторът ще е свързан директно без съединител към скоростите!
Успех... и търпение
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
Ок ще изчакам до 24-ти (заплата ) след това действам!eltransbg написа:Молба да не избързваш - в рамките на 15 дни трябва да имаме готово решение, което да предложимstealthhack написа:Здравейте колеги, събрал съм евра за контролер за мотора и се чудя кой от 2-та контролера да взема:
Sevcon gen 4 size 6 75-80V 550A peak 220A Cont.
Sevcon gen 4 size 4 120V 300A peak 120A Cont.
Цените им са почти идентични, но разликата в мощността им е около 10% в полза на 80V модел, но все пак е по-нисък волтаж и няма да има толкова въртящ момент колкото 120V модел във високите обороти!
Другото което ме притеснява е максималните ампери през намотките на мотора(250Arms при WYE, или 400Arms при Delta свързване), подавани от 80V модел(пикови 550A от контролера, най-вероятно за да ги приеме моторът трябва да е свързан на Delta!?!?).
Моторът ще е свързан директно без съединител към скоростите!
Успех... и търпение
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Контролер за Azure Dynamics AC24LS
Как върви работата, има ли напредък?eltransbg написа:Молба да не избързваш - в рамките на 15 дни трябва да имаме готово решение, което да предложим
Успех... и търпение