Виждам, че всички се хвърлят на двигатели, които се монтират на мястото на ДВГ – защо? Само дупките ли са проблемът да се ползват двигатели, които се монтират на колелата на автомобила? Някой, който има повече опит може ли да изброи предимства и недостатъци на едните и на другите? Питам, защото в други сайтове http://evparts.alle.bg/%D0%BC%D0%BE%D1% ... %80%D0%B8/ предлагат конверсии само с двигатели, които се монтират на колелата.turin написа:Дупките по-скоро са проблем за окачването, не за двигателя. Значи трябва да се търси донор със здраво окачване. Двигателят е изолиран от такива проблеми – ако е монтиран след окачването, разбира се. Ако е монтиран с самото колело – тогава вече дупките са огромен проблем за двигателя. Особено като си ги знаем нашите дупки. Но ако е на мястото на ДВГ, след диф-а или след скоростната кутия – тогава няма проблем.infernus написа:Интересува ме колко е животът на един такъв електродвигател също, че с тези нашите дупки, да не роди в миг.
Променливотоков двигател
Re: Променливотоков двигател
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Променливотоков двигател
Като за начало поради липсата на предавателна кутия искат повече ток за потегляне и ускорение!totosmoto написа:Виждам, че всички се хвърлят на двигатели, които се монтират на мястото на ДВГ – защо? Само дупките ли са проблемът да се ползват двигатели, които се монтират на колелата на автомобила? Някой, който има повече опит може ли да изброи предимства и недостатъци на едните и на другите? Питам, защото в други сайтове http://evparts.alle.bg/%D0%BC%D0%BE%D1% ... %80%D0%B8/ предлагат конверсии само с двигатели, които се монтират на колелата.turin написа:Дупките по-скоро са проблем за окачването, не за двигателя. Значи трябва да се търси донор със здраво окачване. Двигателят е изолиран от такива проблеми – ако е монтиран след окачването, разбира се. Ако е монтиран с самото колело – тогава вече дупките са огромен проблем за двигателя. Особено като си ги знаем нашите дупки. Но ако е на мястото на ДВГ, след диф-а или след скоростната кутия – тогава няма проблем.infernus написа:Интересува ме колко е животът на един такъв електродвигател също, че с тези нашите дупки, да не роди в миг.
Re: Променливотоков двигател
2. Незаконни са! Поне в БГ няма да те пуснат на технически тест, преглед и тнт... Друг е въпросът, ако ще се кара незаконно, но там всеки си носи риска......
Re: Променливотоков двигател
Ясно, това мисля е напълно достатъчно
Re: Променливотоков двигател
Някой има ли опит с мотори на ABB? Световна марка са и би трябвало да могат да се използват за конверсия. Ето и връзка –
http://www.abb.com/product/us/9AAC10052 ... country=BG
Виждам също, че имат мотори предвидени за работа при по-високи температури – до 90 градуса –
http://www.abb.com/product/seitp322/1d9 ... country=BG
Евентуално от тези мотори ли трябва да се избере, тъй като температурите през лятото у нас достигат 40 градуса на сянка?
http://www.abb.com/product/us/9AAC10052 ... country=BG
Виждам също, че имат мотори предвидени за работа при по-високи температури – до 90 градуса –
http://www.abb.com/product/seitp322/1d9 ... country=BG
Евентуално от тези мотори ли трябва да се избере, тъй като температурите през лятото у нас достигат 40 градуса на сянка?
Re: Променливотоков двигател
Ами на теория може, нали все пак е мотор. Важното е да намериш такъв, който има необходимата мощност и въртящ момент и в същото време да не тежи половин тон.
Re: Променливотоков двигател
Тези двигатели дето си ги дал са неподходящи за ел. автомобил.
Тежки са.
Тежки са.
Re: Променливотоков двигател
Ако си избере мотор с алуминиев корпус и габарит например 132, теглото ще е около 60кг.
Re: Променливотоков двигател
Абе аз като гледам от тази таблица за 60 кила 5,5kW това май-май е като за коУело.
http://www05.abb.com/global/scot/scot23 ... 2_2011.pdf
Може и да съм сгрешил таблицата, ама тука са алуминиевите матори.
http://www05.abb.com/global/scot/scot23 ... 2_2011.pdf
Може и да съм сгрешил таблицата, ама тука са алуминиевите матори.
Re: Променливотоков двигател
7.5kw номинална мощност S1 mode.
Тези дето са за автомобили ги пишат в S2 mode например за 1ч или подобно. Всичко е пазарен трик.
Реално няма как едно нещо с 10% по-малко кпд да изкара 10 пъти по-голяма мощност в същите размери.
Очевидно е, че не се говори за едно и също нещо. Индустриалните мотори им се дава гарантирана мощност при 24/7 натоварване.
Тези дето са за автомобили ги пишат в S2 mode например за 1ч или подобно. Всичко е пазарен трик.
Реално няма как едно нещо с 10% по-малко кпд да изкара 10 пъти по-голяма мощност в същите размери.
Очевидно е, че не се говори за едно и също нещо. Индустриалните мотори им се дава гарантирана мощност при 24/7 натоварване.