Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Здравейте, интересувам се от електромобили от известно време. За съжаление нямам познания в тази област, но имам желание да конверсирам кола с ДВГ в кола с електозадвижване. Разгледах форума и прочетох, че се споменават различни мотори и контролери. Случайно работя в Шнайдер Електрик и мога да купувам продукти на Шнайдер с намаление. С други думи се опитвам да мина по тънко. Ще погледнете ли тези модели
http://www.schneider-electric.bg/bulgar ... ction_id=1
и кажете стават ли за влагане в електромобили или не.
http://www.schneider-electric.bg/bulgar ... ction_id=1
и кажете стават ли за влагане в електромобили или не.
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Здравей,
Аз преди време се свързах със Шнайдер но ми отрезаха главата през кръста.....
Не знам ти с колко надолу може да купуваш, но от там евентуално само мотор би могло да се ползва.
Контролерите за електромобили имат по-различно поведение от индустриалните контролери.
Ще се радвам ако споделиш някой конкретен модел на двигател над 15кв. на каква цена може да вземеш.
Аз преди време се свързах със Шнайдер но ми отрезаха главата през кръста.....
Не знам ти с колко надолу може да купуваш, но от там евентуално само мотор би могло да се ползва.
Контролерите за електромобили имат по-различно поведение от индустриалните контролери.
Ще се радвам ако споделиш някой конкретен модел на двигател над 15кв. на каква цена може да вземеш.
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Не знам защо не ми се появи отговора, но ще го напиша наново. Ще си поискам една оферта и ще се обадя за консултация да видя какво ше ми препоръчат. Може да излезе нешо интересно.
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
подкрепяме търсенето на добри и не много скъпи мотор с упраление.
От нашата практика установяваме че мотор без водна риза става само за експериментални конверсии, но не и за комерсиални такива.
Ако има някакъв резултат ще сме благодарни да го споделиш
От нашата практика установяваме че мотор без водна риза става само за експериментални конверсии, но не и за комерсиални такива.
Ако има някакъв резултат ще сме благодарни да го споделиш
-
- Мнения: 78
- Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Пламене, сериозно ли ги говориш тия работи......
-
- Мнения: 116
- Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Аз не съм много съгласен, особено ако говорим за асинхронни системи. При нас водното охлаждане е нужно при мотори от над 30кв. 25иците се справят доста добре дори и в летните жеги.
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
по принцип не загрява, дори и с водно охлаждане.
Но самият факт че роторът, статорът, лагерите са открити за всичката мръсотия която може да се намери на улицата и са изложени на всички атмосферни условия през цялата година драстично увеличава вероятността от някой сакатлък, нали?
Но самият факт че роторът, статорът, лагерите са открити за всичката мръсотия която може да се намери на улицата и са изложени на всички атмосферни условия през цялата година драстично увеличава вероятността от някой сакатлък, нали?
-
- Мнения: 78
- Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Екстремна наличност, Пламене, благодаря за това доуточнение....
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
Е щом не загрява трябва да се гледа мотор с по висока степен на защита така нареченото IP** .
-
- Мнения: 116
- Регистриран: 21 окт 2011г. 00:39
- Местоположение: Исперих
- Контакти:
Re: Двигатели и контролери на Шнайдер Електрик
При IP66 мисля, че няма какво да се притесняваме И двете коли ги търкалят такива мотори и ще видим. Все пак производителят им дава 500 000 часа работа Има мотори и мотори... както при всяко нещо