Мнение
от lubo17 » 08 сеп 2012г. 19:33
Давам и цитат от подфорум на Рали клуб:
"Младежи, откак треснах мотора на Гуната (момчето има Рено Лагуна 2.0 дизел 2008), нещо пощурях – ще ставам модерен, демек ЕЛ. Та питането ми е такова – некой знае ли къв мотор да купя за този туфлек. След като свалих двигателя и ненужните щуротии, колата стана 1022 кг. Купих един климатик и 90 парчета батерии от 3 волта на 90 ампера, полимерки дето на тоя етап са били топ, ама от завода ми шушнаха да не се изхвърлям и да изчакам 6 месеца за новия модел, ама то така и така ще ми дойдат със следващата ми пратка от Китай. Ама нещо мотори не можах да намеря. Има некакви на балканкар kostov-motors.com/tractionmotors/kostovevmotors(ac-dc)/3-phaseacmotorsforelectricvehicles/10ac9motor-controllerkit/ ама нещо не ми вдъхват доверие, знае ли някой какви са, що са? Има едни други shop.electro-vehicles.eu/shop/browse.asp?cat=1101&path=1100,1101&tipoprod=AC_Induction_Motors ама и тея нещо немат инфо като хората. Харесах едни, ама скапаните джигити дърварят с транспорта hpevs.com/catalog-ac-50.htm и ми бъркат в здравето. Дайте идеи откъде да докопам читав мотор за тон и половина кола. Имам голямото желание да влезна в новата година със среден пръст към Лукойла"
Следват отговори от типа – "мечо пух е казал: колко повече, толкова повече", "гепи и боцни мотор от електричката за Банкя" и т.н.
Идеята ми е – може ли да помогнете с някой линк за АС мотор за този проект, като явно цената и мястото май не са от голямо значение. Виждал съм проекта и нещата се изпипват много кадърно поне до етап тенекия – централният тунел е пригоден за още батерии, които да се купят в бъдеще. Изпипани въдуховоди за охлаждане на тунела, пласмасов кит за врати и капаци. Просто като идея се гони старт на купето под 900 кг с клима и всички екстри, което за мен лично не е непостижимо с оглед подготовката на не една и две рали коли от тези хора. Самото изискване от тон и половина маса за ел. мотора, показва огромен брой батерии и.......