Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
-
SuriCat
- Мнения: 629
- Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
- Местоположение: София
Мнение
от SuriCat » 20 сеп 2013г. 15:12

Уинстъна и КАЛБ са по една и съща технология. Аз лично съм виждал (мерил) как калб дават 2С без проблем и си минават и километрите и циклите. Също така в Ю-туп е пълно с тестове на уинстън....
Тези факти дето ги твърдиш си ги тествал или си ги чул някъде?! Защото хич не са точно така. Но няма да те убеждавам щом си решил пробвай да подкараш БМВ с 3квч батерии от самолетче...

-
deleted user 1
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Мнение
от deleted user 1 » 20 сеп 2013г. 15:51
И Вартбург и Трабант са по една и съща технология.
В ютюб има и как извличат ток от нищото и как с един трансформатор и 9 волтова батерийка светят 100 вата крушка няколко часа.
Данните ги имам от лични измервания.
-
SuriCat
- Мнения: 629
- Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
- Местоположение: София
Мнение
от SuriCat » 21 сеп 2013г. 19:48
Ами супер!
Чакаме да го видим на живо

-
s54
- Мнения: 216
- Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
- Местоположение: София
Мнение
от s54 » 01 окт 2013г. 17:18
Абе не, че нещо, но дрифтачка с 50квт мотор няма как да стане ...
С пиковите мощности, които са нужни за дрифт не знам колко добра идея изобщо
е електродрифтачка да се прави ...
То хубаво ентусиазъм, ама има някои неща, дето все още са далече от електрификация

-
SuriCat
- Мнения: 629
- Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
- Местоположение: София
Мнение
от SuriCat » 01 окт 2013г. 20:14
Електричка дрифт може да стане и то много добра. Въпрос е на достатъчно финанси!
Иначе из нета може да се намерят клипове със здраво въртене на гуми, а за дрифт това ти е необходимо.
-
deleted user 1
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Мнение
от deleted user 1 » 01 окт 2013г. 20:52
Ти приготви по-сериозна сума пари, пък после гледай може или не може. Как ти се струва въртящ момент от порядъка на 2000 нютон/метра на колело? (Общо 4000?)
Ако 100 киловата постоянна мощност не стигат - тогава ще мислим друг вариант, ама ми се струва, че проблемът ще е само $$$.
-
s54
- Мнения: 216
- Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
- Местоположение: София
Мнение
от s54 » 02 окт 2013г. 09:46
Да бе, то така с чантата пари всичко може
Ама не знам колко се вълнувате от тоз спорт,
и дали сте запознати колко е горе-долу цената на средностатистическата дрифтачка в БГ ...
-
deleted user 1
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Мнение
от deleted user 1 » 02 окт 2013г. 10:29
Тук обсъждаме електрически решения, а не банковата система, финансовата стабилност или свободните капитали на хората с различни хобита.
Техническото решение го има. Колко струва и дали е по-евтино или по-скъпо не е предмет на спор. Със сигурност с парите за батерии можеш да си купиш няколко "дрифтачки" и да си ги трошиш с кеф. Ако правим сметка с парите за батерии можеш да си купиш кола на метан и да имаш гориво за поне 3-4-5 години да не слезнеш от нея по цял ден.
Ако искаш без чантата с парите - намери стар бракуван електрокар, вземи му мотора, намери някакви стари акумулатори от нещо и все ще скалъпиш нещо. Пиши какво си намерил и ще ти дадем акъл как да го подкараш.
Плътността на енергията в бензина е 11 киловата/килограм и при 30% КПД вадиш 3 киловатчаса/килограм бензин. Батерията е с енергийна плътност 100-150 ватчаса/килограм. По този показател все още технологията не може да се мери и затова батериите могат да се ползват само в ограничени случаи. При това положение няма как технологията да е по-евтина и по-достъпна. Много е трудно да развиваш спорт с ограниченията, които ти налага батерията. Макар че доста хора се опитват.
-
s54
- Мнения: 216
- Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
- Местоположение: София
Мнение
от s54 » 02 окт 2013г. 14:05
Като цяло съм съгласен с теб,
но ако електромобилите в ежедневието имат голям смисъл,
в автомобилния спорт са лишени от всякакъв такъв към момента.
-
infernus
- Мнения: 200
- Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29
Мнение
от infernus » 10 ное 2013г. 22:24
s54 написа:Като цяло съм съгласен с теб,
но ако електромобилите в ежедневието имат голям смисъл,
в автомобилния спорт са лишени от всякакъв такъв към момента.
Тихо тихо

Че гледай колко бензинови икони припадат на драг, за справка -
http://www.youtube.com/watch?v=RESC54vHr40