Малко прогрес.
Монтирах инверторния блок.
Играх си да правя демпфери, че не е хубаво да е директно хванат 
за конструкцията, държаща трансмисията. 
Трансмисията не създава много вибрации (както ДВГ), но пак има 
едни неголеми високочестотни трептения, които не е добре 
да се предават на електронния блок. 
			
		
				
			
 
						- Inverter.JPG (466.3 KиБ) Видяна 17266 пъти
 
		
		
		
			 
Тук-таме още се виждат следи от предишната “инкарнация“.
Жила, горивопроводи и акумулаторни клеми (оловни, разбира се:).
			
		
				
			
 
						- InvertorL.JPG (366.11 KиБ) Видяна 17266 пъти
 
		
		
		
			 
Понеже знам, че има съфорумци, на които ще им е интересно, давам малко подробности 
за инверторния блок. Другите може да пропуснат. 
Всъщност вътре има два инвертора, по един за всеки мотор/генератор.
Първата версия за първа генерация приъс (от 2000г.) са с електролитни кондензатори, но този е с филмови. 
Напрежението на батериите на приъс е 200V, но вътре има повишаващ конвертор, който вдига 
напрежението при високи обороти на двигателя. 
Всичко е правено на модулен принцип, а интерфейсът е аналогов, но е добре документиран.
От долната страна на охлаждащата плоча е разположен DC/DC конверторът, 
1000W и повече. Доста голям запас от мощност  

 . 
Никакви електролитни в схемата на DC/DC, само керамични и филмови! 
Това нещо е направено така, че да надживее колата. 
А като се има предвид, че Приус е една от най-продаваните коли, 
ще има доста от тези блокове навсякъде и то в перфектно състояние 
и на цена, сравнима със стойността на материалите, от които е направен!?