Комбинация от литиево-полимерни батерии и суперкондензатори. Кондензаторите, по известната на електромобилните хобисти по света схема, дават пиковото електричество, нужно за бързото ускоряване на машината. В0 ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.3 секунди, което е сравнително добре за електромобил и повече от достатъчно за градска кола.
Пробегът е това, което се забелязва веднага — обещават пробег от 153 мили (250 километра) с едно зареждане. Пълното зареждане става за няколко часа от потребителската електрическа мрежа.
Максималната скорост е нарочно електронно ограничена до 130 км/ч (80 мили в час), което е идеално за всякакви употреби, може би с изключение на състезания на писта, но все пак колата не е и предвидена за това, а за публичния път.
Четири места, пет врати. Батериите са разположени в пода и така се смъква центърът на тежестта. Масата на колата е 300 килограма. На покрива има слънчеви батерии, които могат да помогнат за дозареждане в слънчево време и съответно да увеличат малко пробега при нужда.
Звучи направо твърде добре

http://jalopnik.com/5058132/pininfarina ... -top-speed