Конверсия Форд фиеста в електромобил
- 
				dj_marti79
 - Мнения: 21
 - Регистриран: 30 мар 2013г. 22:56
 
Конверсия Форд фиеста в електромобил
- Прикачени файлове
 - 
			
		
				
- DSC00784.jpg (518.81 KиБ) Видяна 24149 пъти
 
 - 
			
		
				
- DSC00002.jpg (497.9 KиБ) Видяна 24149 пъти
 
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Супер сте!
Мотора се реверсира от контролера или чрез скоростния лост?
Браво за ентусиазма и за направата на контролер - изобщо не е малка работа!
Само една малка забележка - обмислете как да замените заварките по крепежа на мотора с тампони
			
									
									
						Мотора се реверсира от контролера или чрез скоростния лост?
Браво за ентусиазма и за направата на контролер - изобщо не е малка работа!
Само една малка забележка - обмислете как да замените заварките по крепежа на мотора с тампони
- stealthhack
 - Мнения: 243
 - Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
 - Местоположение: София
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Браво dj_marti79, ако искаш да си доизкусуриш колата, смени кабелите с 50кв.мм2 минимум, за да не мирише на разтопено, тези от електрожен вършат работа, но обикновено са 35 квадрата и си на предела му, затова 50 квадрата като сигурност.
Иначе хвала, видя че с 4кв. можеш да го движиш.
			
									
									
						Иначе хвала, видя че с 4кв. можеш да го движиш.
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Евала момчета! Продължавайте в същия дух.
			
									
									
						Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Викаш чак върти гуми, а? 
 Браво, давайте повече снимки от процеса и разказвай, интересно е.
			
									
									
						- stealthhack
 - Мнения: 243
 - Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
 - Местоположение: София
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
dj_marti79 aко имаш начин наглеждай температурата на мотора заради липсата на принудително охлаждане!  
			
									
									
						- 
				dj_marti79
 - Мнения: 21
 - Регистриран: 30 мар 2013г. 22:56
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
...да, лапите на мотора са закрепени с гумени тампони. Приготвил съм 50 квадрата кабел, че 35 наистина грее  
 . 
4 kW ми се струва че е слабичко. Какво ще стане ако наслагам стартерни акумулатори? Е, върти гуми ама на лед
 . 
Моторът не се реверсира от контролера.
И още видео.
http://vbox7.com/play:5b1eb26572
							4 kW ми се струва че е слабичко. Какво ще стане ако наслагам стартерни акумулатори? Е, върти гуми ама на лед
Моторът не се реверсира от контролера.
И още видео.
http://vbox7.com/play:5b1eb26572
- Прикачени файлове
 - 
			
		
				
- Изработвам сандък за още акумулатори на мястото на резервоара под задната седалка.
 - DSC00014.jpg (438.91 KиБ) Видяна 24097 пъти
 
 - 
			
		
				
- След като изгоорях няколко пъти бушоните, се опитах да се прибера аварийно с тази стоманена тел.
 - DSC00016.jpg (492.7 KиБ) Видяна 24097 пъти
 
 - 
			
		
				
- DSC00004.jpg (399.03 KиБ) Видяна 24098 пъти
 
 
- stealthhack
 - Мнения: 243
 - Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
 - Местоположение: София
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
1. Намери по-голям ампермер, този не дава достатъчно информация за тока нужен на мотора.dj_marti79 написа:...да, лапите на мотора са закрепени с гумени тампони. Приготвил съм 50 квадрата кабел, че 35 наистина грее.
4 kW ми се струва че е слабичко. Какво ще стане ако наслагам стартерни акумулатори? Е, върти гуми ама на лед.
Моторът не се реверсира от контролера.
И още видео.
http://vbox7.com/play:5b1eb26572
2. 4kW за градско е достатъчна мощност, и от клипа разбирам че добре ускорява на права улица, но пак ще спомена – следи температурата на мотора.
3. Оправи гнездото за бушона или го смени с ново.
4. 50 квадрата мисля стигат за 200-250А, но нагоре не съм много сигурен, ако вече си го купил можеш да вържеш паралелно двойки кабели 35+35 квадрата на минуса(-) и 35+35 квадрата на плюса(+), или различни комбинации с цел сваляне на загубите по кабелите (също става 35+50 квадрата за всеки един от поляритетите), поради ниското напрежение на което работи моторът.
5. Стартерните акумулатори са с по-тънки ламели и заради това дават по-голям стартов ток, но не стават за продължително дърпане на ток от тях, трябват си тягови или литиеви елементи.
- 
				todor_raev59
 - Мнения: 78
 - Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Браво момчета, изборът на донор е изключително сполучлив. Аз също имам Форд Фиеста и когато го купувах имах предвид за подобна трансформация-конверсия. Този автомобил е широко разпространен и го има под път и над път за джобни пари, опростен отвсякъде. СМЕЛО  НАПРЕД, просто внимавайте с окачването на всички елементи, слагайте гуми, тампони навсякъде - това ще намали вибрациите и ще увеличи ресурса на връзките.
ПОПЪТЕН ВЯТЪР И ЕДНА ПЕДЯ ВОДА ПОД КИЛА.
			
									
									
						ПОПЪТЕН ВЯТЪР И ЕДНА ПЕДЯ ВОДА ПОД КИЛА.
- stealthhack
 - Мнения: 243
 - Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
 - Местоположение: София
 
Re: Конверсия Форд фиеста в електромобил
Марти, какво стана с Фиестата?  
			
									
									
						