знам, че има вариант и хидравлична рейка да се направи на нехидравлична
източва и се маслото и се пълни с грес ама как точно и кво се прави не знам
просто като идея
			
									
									
						Вакуум помпа за спирачките
Re: Вакуум помпа за спирачките
А, то хидравликата в повечето случаи е един цилиндър паралел на рейката. Демонтираш цилиндъра и вече няма хидравлика. Не се пълни нищо. 
Въпросът е, че воланът ти едва се върти после.
			
									
									
						Въпросът е, че воланът ти едва се върти после.
- 
				todor_raev59
 - Мнения: 78
 - Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
Re: Вакуум помпа за спирачките
Здравейте, по принцип системата за управление,каквато и да е тя, трябва да работи при всички ситуации, включително и излизане от строя на хидроусилвателя. Просто трудно се управлява при много ниски скорости, включая и паркиране.
			
									
									
						Re: Вакуум помпа за спирачките
За спирачките мислех да ползвам компресорче за гуми... но и идеята за вакуум помпа от централно щом върши работа е добра.
За сервоусилване на волана има хидравлични помпи с електродвигател - на Клиото ни е така, а е произведено 92 г.
След 02-ра са с електроусилвател в кормилния прът без хидравлика.
			
									
									
						За сервоусилване на волана има хидравлични помпи с електродвигател - на Клиото ни е така, а е произведено 92 г.
След 02-ра са с електроусилвател в кормилния прът без хидравлика.
- 
				todor_raev59
 - Мнения: 78
 - Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
Re: Вакуум помпа за спирачките
Здравейте, нали целта е да се черпи по-малко ток за други неща, а основно токът да отива в гумите и евентуално някой път да се връща в акумулаторите.
			
									
									
						Re: Вакуум помпа за спирачките
Така е. Но не може да се лишим от всичко останало и да гледаме само за гумите. И другите прибори искат ток.
Колкото до черпенето и други пиянски неща, въпрос на интелигентен контрол и добра електроника!
Аз лично предпочитам да жертвам 1км пробег за сметка на работещо оборудване, а не да се връщаме в каменната ера и да караме коли като Флинстоун.
			
									
									
						Колкото до черпенето и други пиянски неща, въпрос на интелигентен контрол и добра електроника!
Аз лично предпочитам да жертвам 1км пробег за сметка на работещо оборудване, а не да се връщаме в каменната ера и да караме коли като Флинстоун.
