Поне според мен са на нормална цена, поносима + това са LiFeYPo4 които до колкото знам имат над 2000 цикъла и след това падат с около 20-30%
http://www.ev-power.eu/index.php?p=prod ... 2v-90ah%29 
Ако наистина имат от 2000 до 3000 цикъла и след това се зареждат на 80% (ако издържат още 500цикъла) си е направо супер за тази цена 
Моля кажете си мнението.
			
									
									
						още батерии
Re: още батерии
тези батерии може да се вземат на по-хубави цени  
 
препоръчвам ти обаче да се ориентираш към единични клетки като тези
http://www.ev-power.eu/index.php?p=p_46 ... lls-(3.2v)
а не към 12В пакети
			
									
									
						препоръчвам ти обаче да се ориентираш към единични клетки като тези
http://www.ev-power.eu/index.php?p=p_46 ... lls-(3.2v)
а не към 12В пакети
Re: още батерии
Здравейте!
Знаете ли акумулаторите на VARTA и BOSH с технологията AGM, както и българските GEM на Монбат дали са подходящи за ел. автомобил?
			
									
									
						Знаете ли акумулаторите на VARTA и BOSH с технологията AGM, както и българските GEM на Монбат дали са подходящи за ел. автомобил?
Re: още батерии
Да, подходящи са ако искаш да ги ползваш за едно лято...
Трудно може да надхвърлят 120-150 цикъла на заряд/разряд – това са го казали самите им специалисти...
			
									
									
						Трудно може да надхвърлят 120-150 цикъла на заряд/разряд – това са го казали самите им специалисти...
Re: още батерии
Това сигурно ли е, защото като разглеждам базата с ел. коли (http://evalbum.com/), бая коли има с оловни батерии?eltransbg написа:Да, подходящи са ако искаш да ги ползваш за едно лято...
Трудно може да надхвърлят 120-150 цикъла на заряд/разряд – това са го казали самите им специалисти...
Re: още батерии
Виж - хората отдавна са открили топлата вода и оловните батерии. Не си струва капиталовложението.
Ако не вярваш пробвай сам.
			
									
									
						Ако не вярваш пробвай сам.
