..Здравей,
ще бъда кратък..да речем
Хъб мотор
Мощност: 15 KW
Волтаж: 72 -150 V
Подходящ за автомобили до 2 тона.
или
DC Мотори с постоянен магнит.
Мощност от 4.5Kw до 10Kw.
Пикова мощност за 1 минута до 25Kw.
обясни ми разликата ако можеш, между тези хъб мотори, които обикновено се монтират на мястото на задните колела, а джантата се захваща за тях... и DC Мотори с постоянен магнит...
другото нещо, което тук давам например една характтеристика на батерия тип:
МОДЕЛ: WB-LYP40AHA
Номинален капацитет: 40Aч
Работен волтаж: 2.8V~4.0В
Тегло: 1.5кг±50г
Размери: 116×46×183(мм)
Цена за 1 брой: 52.20$
..разбира се, има и батерии с възможност за по-висок номинален капацитет – до 1000Ач..
как се определя зависимоста батерии/тегло/мотор и такива работи
"..Колко километра пробег, каква максимална скорост и ускорение.." елиминираме тези двете.. те не са важни.. поне за идеята, която обмислям НА ТЕОРИЯ

.. ако съм прав първото би трябвало да стане константа (УЖ

макар че не знам дали ще успея да добавя на практика възобновяемия източник в ел.автомобила), а второто.. не смятам че е важно..
..и да завърша с нещо свежо.. поствам част от друг BG линк, които вече са си реализирали два проекта ако не се лъжа..
"Проекти
Проект за спортен електромобил Jetta mk2
Проект за градски електромобил Golf mk2"
.. та..
"Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник”
Peace!
