Страница 7 от 14

Re: Peugeot 106

Публикувано: 08 сеп 2011г. 09:44
от fantom4e
:) едно и също е, опитах се да го обясня, а не да цитирам на английски. Само за оловните, ако те се имат предвид под киселинни и гелови, не съм на 100 % сигурен, но би трябвало и за тях да се отнася.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 09 сеп 2011г. 08:29
от SuriCat
fantom4e написа:Само едно малко уточнение да направя за режимите при батерията: 0.5С, 1С, 3С...
"C-rate is a standard charge-discharge regime for electrochemical power sources, where current is expressed by means of the electrode capacity. "
Което означава, (1С) че за един час използваме целия капацитет на батерията, т.е. връзка между тока и капацитета. съответно 0.5 - теглиме с такъв ток, че за половин час използваме целия капацитет на батерията.

Поздрави
Последното изречение не е правилно. При 0,5С се тегли такъв ток, равен на половината от капацитета, а разреждането става съответно за 2 часа. Например 0,1С при 100Ah = 10А и евентуално разряд след 10ч. Естествено това са теоретични стойности и на практика издръжливостта е по-малка.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 09 сеп 2011г. 10:39
от fantom4e
Няма грешка.
С "С" е изразен теоретично изчисленият специфичен капацитет, а числото показва времето на разряд в часове.
0.5С – такъв токов режим, че дърпаме целия капацитет за половин час.

С/3, С/5, 10С... в зависимост от вида на електрохимичния тест, се ползва различен токов режим.

Ако трябва ще постна и ползвана литература ;)

Re: Peugeot 106

Публикувано: 20 сеп 2011г. 12:12
от mit2011
Колеги,
Извинете, че се загубих толкова дълго! При мен проблемите се заредиха един след друг за съжаление.
Имах уговорка да се видя с някой от Вас, но при мен се заредиха проблемите един след друг. Човекът беше от Варна и ми даде телефона, но аз го загубих.
Моля да ми се обади! Почти всеки ден съм във Варна.
тел. 0889967722
Що се отнася до оловните акумулатори мога да Ви кажа, че при около 30 пъти дълбок разряд на акумулатора - отказва. Дълбок разряд се има предвид повече от 50%. Необходимо е да развиете добър менджмънт на зарядо-разрядните цикли на батерията и животът и ще бъде повече от 2500 зарядо-разрядни цикли. Ако се предполага, че ще карате колата всеки ден, това ще Ви гарантира 6 год. безпроблемна експлоатация на батериите. Който се интересува, нека да ми се обади.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 09 окт 2011г. 17:42
от Stefanov
Слава Богу, и аз вече съм на линия.
Митко, с мен имаше уговорка, но аз ти звънях преди седмица и не ми отговори. Както и да е!
Мисля да се спра на тази концепция

http://kellycontroller.com/kds72200e200 ... p-762.html --> контролер
http://kellycontroller.com/f7210-72v10a ... p-487.html --> зарядно
http://kellycontroller.com/hwz-series-d ... p-365.html --> DC-DC преобразувател
http://kellycontroller.com/simplified-5 ... -1028.html --> ПЕДАЛ

Всичко излиза на стойност околко 530$, което силно се надявам с мито, ддс и доставка да не превиши 1000лв.
Според мен това е необходимият минимум за електричка градски тип.
Знам, че ще има такива, които няма да одобрят контролера, но според мен това е достатъчно, изхождайки от графиките, които беше пуснал Пламен за 10 км пробег.
Хубавото е, че зарядното има режим за зареждане както на оловни, така и на литиеви батерии, което улеснява по-нататъшна смяна на оловото.
Митко, аз ще се опитам да се свържа още днес с теб.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 09 окт 2011г. 20:02
от stealthhack
Stefanov написа:Слава Богу, и аз вече съм на линия.
Митко, с мен имаше уговорка, но аз ти звънях преди седмица и не ми отговори. Както и да е!
Мисля да се спра на тази концепция

http://kellycontroller.com/kds72200e200 ... p-762.html --> контролер
http://kellycontroller.com/f7210-72v10a ... p-487.html --> зарядно
http://kellycontroller.com/hwz-series-d ... p-365.html --> DC-DC преобразувател
http://kellycontroller.com/simplified-5 ... -1028.html --> ПЕДАЛ

Всичко излиза на стойност околко 530$, което силно се надявам с мито, ддс и доставка да не превиши 1000лв.
Според мен това е необходимият минимум за електричка градски тип.
Знам, че ще има такива, които няма да одобрят контролера, но според мен това е достатъчно, изхождайки от графиките, които беше пуснал Пламен за 10 км пробег.
Хубавото е, че зарядното има режим за зареждане както на оловни, така и на литиеви батерии, което улеснява по-нататъшна смяна на оловото.
Митко, аз ще се опитам да се свържа още днес с теб.
Ем с този контролер ще караш на границата му, едно изкушение за педала до долу и е заминал!
Смятал съм, ако колата трябва да е като хората не по-малко от 10к лева.
Само батерията е 3600-4000лв.(LiFePo тип.)
С частите които си показал ще движи Пижото, но трябва да си много внимателен, особено при изпреварване и ситуации, при които се изисква бърза реакция (точно в такива ситуации може да издумкаш контролерчето, освен ако не измислиш ограничение на тока през него)!

Re: Peugeot 106

Публикувано: 19 окт 2011г. 17:34
от stealthhack
Днес писах на фирма http://www.sirius-pcb.com/ понеже се занимават с изработването на печатни платки и готови схемни решения, та фирмата ми каза, че има възможност за изработка на Series DC управление за мощни мотори.
Утре ще говоря с тях по телефона и ще пиша какви пари ще излезе готов оживен контролер от тях! ;)

Re: Peugeot 106

Публикувано: 19 окт 2011г. 20:05
от SuriCat
Бъди много внимателен...!!!!!!!!!!

Имам нещо на ум но не искам да го споменавам тук..!

Re: Peugeot 106

Публикувано: 19 окт 2011г. 20:23
от Stefanov
За една бройка цената според мен ще е доста солена. А и ако го правят за първи път, надеждността ще е изключително ниска!
А относно малкия контролер, не е невъзможно да му се осигури ограничение по ток, макар че аз мисля, че ще са заложили съответните ограничения и защити по ток и напрежение.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 20 окт 2011г. 13:23
от С.Николов
stealthhack,
ако имаш кой да работи с CADSTAR или PROTEL, сам можеш да си направиш проектите на файловете за платките и само тях да дадеш директно за изработване. Ако някой ти иска на CORELDRAW, можеш спокойно да го пратиш на.... "самоцензура"
Ако платката е едностранна, ще излезе по-евтино изработката.
Най-скъпо излиза метализиране на отворите.
За единична бройка не си струва.
Ще поработиш малко повечко с поялника ;)