Страница 13 от 14

Re: Peugeot 106

Публикувано: 15 окт 2012г. 00:06
от С.Николов
Stefanov,
направи едно клипче през ферибота :)

Re: Peugeot 106

Публикувано: 15 окт 2012г. 08:18
от naskov
Най-доброто, което засега съм намерил що се отнася до AC моторите е това:
http://www.electricmotorsport.com/store ... ors_ac.php
-------
Аз все така продължавам да си мечтая за един AC-35 кит (около 18 к.с. на 72V при цена 3850 $ за комплекта)

Re: Peugeot 106

Публикувано: 15 окт 2012г. 19:24
от Stefanov
На 86V съм. Потеглянето ми винаги е на първа и е с такава консумация 90-100А. Цените на мотори с контролери са отровно скъпи според мен... Един мотор не би трябвало да струва повече от 1000лв за 15kW... Искам нещо родно да намеря подходящо за целта – леко. Ще гледам офертите, но todor_raev59, машината трябва да е нова, за да и се издаде сериен номер, който трябва в кат.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 05 дек 2012г. 19:51
от Stefanov
.... Помощ, не мога да намеря BLDC в България ... Чудя се тези серво двигатели в задвижванията, в cnc фрезите, на много места се използват такива сервота, би трябвало да стават (те също са синхронни с постоянни магнити). Въпросът е, че и такъв не мога да намеря, още повече втора ръка. Мисля си... система с такъв мотор на примерно 300-400V – страхотно, нали? Откъде и колко пари ...? :? :? :?

Re: Peugeot 106

Публикувано: 06 дек 2012г. 12:51
от SuriCat
Серво моторите също са скъпи, имайки предвид, че се слагат на прецизни машини. 10кв е на цена над 3500лв за нов.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 15 дек 2012г. 12:08
от Stefanov
Да де, но биха били по-лесни за намиране втора ръка от BLDC, а и на по-тънка цена. Поне така си мисля. Другото предимство е, че масово са на високо напрежение, което на мен ми харесва повече отколкото сегашната ми система. Между другото, днес минах технически преглед... :D и съм много доволен.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 15 дек 2012г. 12:31
от SuriCat
Браво :D

За годишния говориш, нали? Значи си минал и техно тест.
Сподели малко инфо за технотеста къде и как мина, че ми е интересно.

пп.
За сервата, действително са на високо напрежение. Мощните са на 220в ефективно напрежение, 3-фазно. Което само по себе си е кофти, защото за да го моделираш с контлолер, батерията ти трябва да е 600в :shock: – а това вече е кофти. Готиното е да си намериш USA вариянт, който е на 110в, тогава ти трябва 250в батерия 8-)

Re: Peugeot 106

Публикувано: 22 дек 2012г. 18:05
от Stefanov
Мисля, че 310 са нужни за 220 ефективно. Но както и да е. Не съм минал техно тест... :D чакам, че имало някакви проблеми със закона, до колкото разбрах.
Малко информация от зимата... батериите са както знаем доста чувствителни от към температура. Клякат с около 20% при натоварване. Това се отразява и на алгоритъма на изчисление на БМС-а, което не ми харесва изобщо, но какво да се прави.
Друго интересно :?: сложих си печка :lol: :lol: :lol: една духалка от карфур за 14лв и едно вентилаторче на 12V и сега имам 300-350W отопление, което далеч не е достатъчно да стопля стъклата.

Re: Peugeot 106

Публикувано: 23 дек 2012г. 12:50
от stealthhack
Виж напролет потърси климатик, който да студи и топли купето, COP около 4 може да има и няма да е толкова лаком като печка с нагреватели!
Ако не искаш да го куплираш компресора с допълнително моторче, може да го вържеш (ако е възможно) на вала на двигателя ти!
Весели Празници!

Re: Peugeot 106

Публикувано: 30 дек 2012г. 15:19
от SuriCat
на 220в АЦ в контакта е ефективното напрежение. Пиковата стойност е 310В (в 90 градуса от синусоидата)
Ако се изправи 220В от контакта с помощта на ГРЕЦ и се натрупа на един кондензатор, ще се получи 310в ДЦ.

До тук ок, но от 310в дц не може да направиш 220в ефективно 3-фазно! :idea: (за съжаление :( )