VW Jetta mk2 conversion to EV car
Публикувано: 15 юли 2008г. 00:48
Здравейте! Ще ви запозная накратко с проекта за електробомил, който съм замислил.
За кола донор определих VW jetta mk2. Това е тя:
По начало този проект бе замислен, като външен face тунинг с някой доработки по двигателя. Под "външен" разбираме врати без дръжки, заден капак без номер, фарове от Алфа 155 или Голф рали ако се намерят, решетка без емблема, добри джанти и други дреболии. Гони се изчистиния дизайн, а не "Пернишкия" тунинг. Накрая отвън трябва да заприлича на нещо такова:
За двигател за проекта бе предвиден атмосферен 1.8,8 клапанов стандартен двигател. Промените по него щяха да са: по-голям карбуратор, спортен вал, олекотен маховик, раздвижно колело, 4-1 изпускатели и др дребни глупости. С тези "глупости" мощноста от 90 к.с трябваше да стане някъде към 120, а разходът над 10-12 на 100 l/km. Един ден не помня как попаднах на този сайт http://www.plasmaboyracing.com. Накратко в този сайт е представен спортен електромобил подготвен за драг състезания. Бях изумен от параметрите и постиженията на тази кола. От там тръгна и моята идея за електромобил. Защо една кола трява да бучи, ръмжи, изхвърля облаци дим, с хиляди подвижни части и ниско КПД, като всичко може да е толкова по-просто? Всички знаете в каква посока отива и цената на бензина. Мисля, че е възможно да се направи кола, със спортен дух, не замърсяваща околната среда и икономически изгодна за каране. Ето това ще се опитам да направя. Ще заложа крайни параметри за проекта, като ще се старая крайния резултат да се придържа към тях.
Време за изминаване на 1/4 миля (402 м) - около 15 секунди.
Време за ускорение от 0 - 100 км.ч - около 7 секунди.
Максимална скорост - около 140 км.ч
Пробег с едно зареждане на акумулаторите - около 70-80 км.
Утре още
За кола донор определих VW jetta mk2. Това е тя:
По начало този проект бе замислен, като външен face тунинг с някой доработки по двигателя. Под "външен" разбираме врати без дръжки, заден капак без номер, фарове от Алфа 155 или Голф рали ако се намерят, решетка без емблема, добри джанти и други дреболии. Гони се изчистиния дизайн, а не "Пернишкия" тунинг. Накрая отвън трябва да заприлича на нещо такова:
За двигател за проекта бе предвиден атмосферен 1.8,8 клапанов стандартен двигател. Промените по него щяха да са: по-голям карбуратор, спортен вал, олекотен маховик, раздвижно колело, 4-1 изпускатели и др дребни глупости. С тези "глупости" мощноста от 90 к.с трябваше да стане някъде към 120, а разходът над 10-12 на 100 l/km. Един ден не помня как попаднах на този сайт http://www.plasmaboyracing.com. Накратко в този сайт е представен спортен електромобил подготвен за драг състезания. Бях изумен от параметрите и постиженията на тази кола. От там тръгна и моята идея за електромобил. Защо една кола трява да бучи, ръмжи, изхвърля облаци дим, с хиляди подвижни части и ниско КПД, като всичко може да е толкова по-просто? Всички знаете в каква посока отива и цената на бензина. Мисля, че е възможно да се направи кола, със спортен дух, не замърсяваща околната среда и икономически изгодна за каране. Ето това ще се опитам да направя. Ще заложа крайни параметри за проекта, като ще се старая крайния резултат да се придържа към тях.
Време за изминаване на 1/4 миля (402 м) - около 15 секунди.
Време за ускорение от 0 - 100 км.ч - около 7 секунди.
Максимална скорост - около 140 км.ч
Пробег с едно зареждане на акумулаторите - около 70-80 км.
Утре още