Страница 2 от 2

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 31 авг 2012г. 12:18
от turin
Ето малко ТТ-данни за модела:

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=11242

Колата е от първата серия Mondeo, нищо че се води 1996г., преди фейслифта е. Може просто да е от последните произведени бройки през 1996г. Предната маска на фейслифта е по-различна. Тегло – 1200-1300кг.

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 31 авг 2012г. 15:14
от pvatanasov
Техническите данни ги разгледах. По-скоро въпросът ми беше обратният. При тези технически параметри дали ще може да стане читава конверсия и ако може – какво ще ми трябва като двигател, контролер, батерии.

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 31 авг 2012г. 16:51
от SuriCat
Батерии поне 20 kwh.
Мотор: 20-25kw минимум.
Контролерът е според двигателя..... Според мен АЦ мотор. ДЦ-то на тия киловати ще има много загуби в четките, а и често ще ги износва.

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 03 сеп 2012г. 15:07
от alabin
Зависи за какво ще го ползваш. Разчитай го при макс тегло, което дава фирмата за колата и което не бива да надхвърляш. Изглежда тежичка самата кола и за задвижването й ще трябва енергия, затова виж колко батерии е сложил елтрансбг на Пежото в другата тема. 160 волта по 160 Ач елементи ~ 25кВт.ч енергонаситеност за кола от подобен теглови клас. 25 пъти мери и смятай и тогава отсичай.
Иначе – успех!

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 13 сеп 2012г. 12:13
от pvatanasov
А какво мислите за този модел:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Харесах си го на външен вид, с четири врати е, тежи около 700 кг.

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 13 сеп 2012г. 22:41
от eltransbg
Добро си е ;)

Re: Проектът "Пламенмобил"

Публикувано: 13 мар 2013г. 13:37
от infernus
Само да вметна, че обявите са изтекли, давайте и линкове от страници с техническа спецификация.

Спас-а ми е 5+1 места и е 1300 кила с 2,1 Турбодизел мотор от пантивека, така че гледай нещо на нормални кила ако ще е 4 врати кола, аз преди това се бях вторачил в Суйфт от старите, ама първо ми се видя малък и второ цената му е същатата като на Спас II. Иначе Суифта е най леката и рентабилна кола, но трябва да се гледа за ръждица задължително.