Още един Айксам
Публикувано: 24 яну 2013г. 11:28
На принципа човек ако не се похвали все едно не си е купил нищо
От няколко дена и аз вече съм електро подвижен. Сдобих се с едно Айксам-че.
За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС)
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях
Единственият "проблем", който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват
Регистрацията и т.н. преминават както е написал колегата – jopeto, който вече е проправил пътя за Айксамите в КАТ
Колата се регистрира в КАТ като „тежка четириколка“ в категория L7e
След известно моткане в КАТ за това дали се дължи еко-такса, какви номера да ми дадат и къде е номерът на мотора всичко премина успешно.
В общината имаше също забавяне, тъй като нямат категория за гориво електричество. Налага се да издадат служебна бележка, че не се дължи данък. Бележката е нужна, за да издадат от Център за Градска мобилност стикер за синя зона. Там вече беше по-лесно, макар че служителката на гишето се чудеше дали трябва да ми иска нотариален акт
Моят стикер е Номер 19, така че явно има доста регистрирани електромобили вече…
Ми това се сещам за сега. По-натам ще се опитам да споделям впечатления и опит в темата.
Искам специално да благодаря на cityel и jopeto за съветите и търпението към моите не малко въпроси
Ето и малко снимки, макар и не на местна почва:
От няколко дена и аз вече съм електро подвижен. Сдобих се с едно Айксам-че.
За сега съм доволен от поведението и пробега на колата (или по-точно четириколесно ПС)
Няколко пъти правя 30-32 км с половината батерия, което за моите нужди е съвсем достатъчно.
Сигурно 45-50 км може да се направят спокойно при сегашното сравнително меко време.
Движи се съвсем прилично по улиците, особенно в трафик изобщо няма разлика спрямо нормален градски автомобил.
По булевардите е малко по-некомфортно, но в никакъв случай притеснително.
Минусите, които намирам за момента са леко големия радиус на завоя и кекавите спирачки, макар че колата почти си спира и без тях
Единственият "проблем", който намирам за момента е, че пешеходците не се пазят, защото не ме чуват
Регистрацията и т.н. преминават както е написал колегата – jopeto, който вече е проправил пътя за Айксамите в КАТ
Колата се регистрира в КАТ като „тежка четириколка“ в категория L7e
След известно моткане в КАТ за това дали се дължи еко-такса, какви номера да ми дадат и къде е номерът на мотора всичко премина успешно.
В общината имаше също забавяне, тъй като нямат категория за гориво електричество. Налага се да издадат служебна бележка, че не се дължи данък. Бележката е нужна, за да издадат от Център за Градска мобилност стикер за синя зона. Там вече беше по-лесно, макар че служителката на гишето се чудеше дали трябва да ми иска нотариален акт
Моят стикер е Номер 19, така че явно има доста регистрирани електромобили вече…
Ми това се сещам за сега. По-натам ще се опитам да споделям впечатления и опит в темата.
Искам специално да благодаря на cityel и jopeto за съветите и търпението към моите не малко въпроси
Ето и малко снимки, макар и не на местна почва: