Re: За първи път на рали ДАКАР машина с електрическо задвижв
Публикувано: 08 яну 2012г. 15:15
Етап 7
154 километра пробег и 419 километра отсечка за време.
Общо 10 контролни точки по трасето
Първите 140 километра определено са доста скоростни
но към финала последните 80 километра отново са през дюните на пустинята Атакама
стартът е на 600 метра над морското равнище, финалът също
най-ниска точка почти на морското равнище, най-висока на около 1500.
Елекричката тръгва в началото на отсечката 67ма в 12:57:00
на първа контрола заемат 83то място за време 000:22:50 на 00:07:18 от първия
на втора контрола заемат 67мо място за време 001:03:41 на 00:22:21 от първия
на трета контрола заемат 70то място за време 001:43:18 на 00:37:36 от първия
на четвърта контрола заемат 68мо място за време 001:55:35 на 00:42:03 от първия
на пета контрола заемат 76то място за време 001:54:49 на 00:52:23 от първия
на шеста контрола заемат 64то място за време 002:30:42 на 00:57:51 от първия
на седма контрола заемат 79то място за време 004:11:49 на 02:08:14 от първия
на осма контрола заемат 85то място за време 006:07:08 на 03:32:45 от първия
за девета и десета контрола и за финала няма данни за екипажа.
Между 4та и 5та контрола отсечката не е за време
сами забелязвате странната разлика във времена между двете точки.
На десета контрола няма данни за нито един от екипажите в състезанието.
Реално на осма контрола екипажът е бил малко след 19:00 местно време.
До финала са оставали около 80 километра, но през дюните.
От сайта на екипа казват
"All team is in the bivouac.
OSCars skipped the last 36km
to avoid driving in the dunes during dark.
Today was really hard and we did it!"
Неделя е почивен ден за екипажите, тоест няма пробег, няма скоростна отсечка.
На старта на етап 7ми
http://farm8.staticflickr.com/7006/6653 ... 108b_o.jpg
и по време на етапа
http://farm8.staticflickr.com/7029/6654 ... 1373_o.jpg
Надявам се електрическият отбор да продължава в надпреварата.
154 километра пробег и 419 километра отсечка за време.
Общо 10 контролни точки по трасето
Първите 140 километра определено са доста скоростни
но към финала последните 80 километра отново са през дюните на пустинята Атакама
стартът е на 600 метра над морското равнище, финалът също
най-ниска точка почти на морското равнище, най-висока на около 1500.
Елекричката тръгва в началото на отсечката 67ма в 12:57:00
на първа контрола заемат 83то място за време 000:22:50 на 00:07:18 от първия
на втора контрола заемат 67мо място за време 001:03:41 на 00:22:21 от първия
на трета контрола заемат 70то място за време 001:43:18 на 00:37:36 от първия
на четвърта контрола заемат 68мо място за време 001:55:35 на 00:42:03 от първия
на пета контрола заемат 76то място за време 001:54:49 на 00:52:23 от първия
на шеста контрола заемат 64то място за време 002:30:42 на 00:57:51 от първия
на седма контрола заемат 79то място за време 004:11:49 на 02:08:14 от първия
на осма контрола заемат 85то място за време 006:07:08 на 03:32:45 от първия
за девета и десета контрола и за финала няма данни за екипажа.
Между 4та и 5та контрола отсечката не е за време
сами забелязвате странната разлика във времена между двете точки.
На десета контрола няма данни за нито един от екипажите в състезанието.
Реално на осма контрола екипажът е бил малко след 19:00 местно време.
До финала са оставали около 80 километра, но през дюните.
От сайта на екипа казват
"All team is in the bivouac.
OSCars skipped the last 36km
to avoid driving in the dunes during dark.
Today was really hard and we did it!"
Неделя е почивен ден за екипажите, тоест няма пробег, няма скоростна отсечка.
На старта на етап 7ми
http://farm8.staticflickr.com/7006/6653 ... 108b_o.jpg
и по време на етапа
http://farm8.staticflickr.com/7029/6654 ... 1373_o.jpg
Надявам се електрическият отбор да продължава в надпреварата.