За първи път на рали ДАКАР машина с електрическо задвижване
Публикувано: 03 яну 2012г. 11:05
Отварям тази тема за да следим в първите две седмици на тази година
първият отбор осмелил се да се появи на трасето на прословутото рали "ДАКАР"
с автомобил с електрическо задвижване.
Отборът е от Латвия.
Имат опит в предишни рали надпревари, включително ДАКАР. В тазгодишното състезание отборът участва с два автомобила. Със стартов номер 370 – машината с електрическо задвижване OSCar eO с екипаж пилот Марис Саункас и навигатор Андрис Дамбис
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/370.html
Със стартов номер 467 – автомобилът който явно ще го играе поддръжка OSCar O3 с екипаж пилот Антон Григоров и навигатор Аинарс Принцис
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/467.html
В начинанието си отборът от Латвия е подкрепен и от самата държава – не маловажна подробност
Можете да прочетете повече и да следите тяхното представяне на сайта на рали ДАКАР
http://dakar.com
Малко информация за самата машина.
за шаси е избрана OSCar O3 с която имат опит в предишни надпревари
Монтирани са два електродвигателя.
Батериите са Winston Battery, които се явяват генерален спонсор
Тъй като пробегът с батерии има своите физически ограничения, по изчисления на екипа 150 километра в трудните условия на ралито или 300 километра при по леките етапи, на борда има електро-генератор, който се задвижва от бензинов двигател Nissan, съответно с 200 литров резервоар.
Малка интересна подробност, която се е обсъждала и на нашия форум
фирмата Donerre-Amortisseur, която е известна с изработката на амортисьори за състезателни автомобили участва в проекта с амортисьори, от които се извлича електрическа енергия
Това е сайта http://oscareo.lv/ на отбора, където можете да прочетете повече.
Отборът е ако може да се каже в пълен състав съответно камиони, един ДАФ, два Мерцедеса и един Нисан.
Благодаря на infernus, че пусна в темата за новините това интересно събитие.
първият отбор осмелил се да се появи на трасето на прословутото рали "ДАКАР"
с автомобил с електрическо задвижване.
Отборът е от Латвия.
Имат опит в предишни рали надпревари, включително ДАКАР. В тазгодишното състезание отборът участва с два автомобила. Със стартов номер 370 – машината с електрическо задвижване OSCar eO с екипаж пилот Марис Саункас и навигатор Андрис Дамбис
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/370.html
Със стартов номер 467 – автомобилът който явно ще го играе поддръжка OSCar O3 с екипаж пилот Антон Григоров и навигатор Аинарс Принцис
http://www.dakar.com/dakar/2012/us/rider/467.html
В начинанието си отборът от Латвия е подкрепен и от самата държава – не маловажна подробност
Можете да прочетете повече и да следите тяхното представяне на сайта на рали ДАКАР
http://dakar.com
Малко информация за самата машина.
за шаси е избрана OSCar O3 с която имат опит в предишни надпревари
Монтирани са два електродвигателя.
Батериите са Winston Battery, които се явяват генерален спонсор
Тъй като пробегът с батерии има своите физически ограничения, по изчисления на екипа 150 километра в трудните условия на ралито или 300 километра при по леките етапи, на борда има електро-генератор, който се задвижва от бензинов двигател Nissan, съответно с 200 литров резервоар.
Малка интересна подробност, която се е обсъждала и на нашия форум
фирмата Donerre-Amortisseur, която е известна с изработката на амортисьори за състезателни автомобили участва в проекта с амортисьори, от които се извлича електрическа енергия
Това е сайта http://oscareo.lv/ на отбора, където можете да прочетете повече.
Отборът е ако може да се каже в пълен състав съответно камиони, един ДАФ, два Мерцедеса и един Нисан.
Благодаря на infernus, че пусна в темата за новините това интересно събитие.