Страница 5 от 9

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 31 яну 2012г. 17:23
от turin
С.Николов написа:ще трябва и програма да напишеш за виндовс
Хайде сега, виндовс... Нека не сме расисти ;)
Всъщност, доколкото знам от SuriCat, той има идея всичките данни да се навържат през CAN bus – съответно след това отгоре може да се управлява и/или визуализира с всякакъв софтуер, който говори OBDII/CANbus. Готов, свой, уиндоуски, линукски, андроидски...
Макар че, признавам си, и на мен тази част ми е най-интересна (може би защото я разбирам повечко от електрониката и електротехниката...)

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 31 яну 2012г. 21:36
от SuriCat
USB, Windows, Laptop.....

след като ще има борд-компютър, не знам дали си заслужава да се напъвам толкова. Е, разбира се, ако някой реши да финансира с няколко хиляди евра няма проблеми. :D
Ако случайно някой програмист няма какво да прави и иска да предложи безвъзмездната си помощ е добре дошъл ;)

Толкова неща има да се правят, че УСБ-то ми е последната грижа, пък и нещо не се кефа на идеята да карам и да размотавам лаптопи из колата, за това си има борд-пц с дисплей в таблото, дето не пречи на никой. Все пак и за мацките трябва да се остави някакво място. То лесно ще ги сложа в скута, но какво да обяснявам на полицията после кат ме спре :lol:

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 31 яну 2012г. 22:00
от turin
А, разбира се – вграден борд-компютър, никакви хвърчащи лаптопи, таблети и подобни. ;)

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 13 фев 2012г. 14:24
от Stefanov
SuriCat
Отново поздравления!
Имам един въпрос към теб. Каква ще ти бъде цената за БМС-а с балансиращите разрядници да речем за 22-26 клетки?

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 09 мар 2012г. 13:32
от SuriCat
Още малко батерийки :)

batr.jpg
batr.jpg (159.07 KиБ) Видяна 13973 пъти

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 29 мар 2012г. 21:12
от SuriCat
Ето го и мотора :)

Груби размери: D = 220мм L = 360mm
MOt.jpg
MOt.jpg (142.5 KиБ) Видяна 13936 пъти

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 30 мар 2012г. 00:55
от stealthhack
Моторът виждам е трифазен но с каква мощност и обороти?
Имаш ли контролера и от къде мислиш да го вземеш?

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 31 мар 2012г. 13:27
от SuriCat
Имам контролер. Собствено производство ;)

Моторът е към 6000 оборота, но на мен ми трябва до към 5000, колкото е червената зона на дизеловия агрегат.

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 04 апр 2012г. 11:17
от eltransbg
Добре се развива проектчето...
Един съвет само – обмисляй ползването на по-леко купе!
Подходящи според мен са:
Део Матиз
Шевролет Спарк
Ситроен С1
Рено 5
Рено Клио
Голф 2
Пежо 106
Мазда 121
и в краен случай нещо от рода на Ауди А2.
Тези коли имат оригинално тегло около 800кг, а някои дори и около 750кг...
Като се изтърбушат и после сложат новите части, теглото им ще се увеличи максимум до 900кг!
Което е супер :mrgreen:
Живот и здраве след като направим заявките и аз ще публикувам малко снимки и характеристики на мотора/управлението/батериите които съм си харесал за "новия" стар Голф ;)

Re: Top-End Electric Vehicles

Публикувано: 04 апр 2012г. 12:09
от SuriCat
Аз съм магарешки инат :lol:

Всеки знае как се прави електрокар до 1000кг ;) аз искам да се пробвам с валяк 8-)


Аре чакам да се похвалиш с новите чаркалъци...... :mrgreen: