Top-End Electric Vehicles

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от SuriCat » 30 авг 2011г. 09:59

Е това е прасето:
http://www.blogcdn.com/green.autoblog.c ... -motor.jpg

И цена от 100 000$ за теслата.

Е последно време е поевтиняла. Но това е за по-малкия модел. Ако искаш всички екстри пак трябва да се бръкнеш и в двата джоба! :shock:
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от turin » 30 авг 2011г. 19:47

Те вече не правят Roadster, на дневен ред е Model S. Та в тоя ред на мисли, с оставащите няколко десетки или стотина бройки за продаване, скоро със сигурност цената на Тесла Роудстър на старо ще върви яко нагоре. Няма как – уникален автомобил, част от историята. И то много важна.

Та... макар и да са много парички за хора като нас, май точно сега е моментът за пазаруване на Роудстър. Вид инвестиция си е. ;)
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 243
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от stealthhack » 30 авг 2011г. 20:49

turin написа:Те вече не правят Roadster, на дневен ред е Model S. Та в тоя ред на мисли, с оставащите няколко десетки или стотина бройки за продаване, скоро със сигурност цената на Тесла Роудстър на старо ще върви яко нагоре. Няма как – уникален автомобил, част от историята. И то много важна.

Та... макар и да са много парички за хора като нас, май точно сега е моментът за пазаруване на Роудстър. Вид инвестиция си е. ;)
Друг е въпросът колко от нас могат да си го позволят дори на старо! :roll:
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от turin » 30 авг 2011г. 21:20

Разбира се. За нас по-интересният вариант е сами да си направим електромобил – излиза много пъти по-евтино от кола като Роудстъра. Пък не бих казал, че е по-зле, даже обратното. ;)
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от SuriCat » 09 сеп 2011г. 13:26

че ще е по-евтино да... но няма да излезе евтино по принцип. Едни 30 000лв си заминават като нищо, особено ако искаш да е готино, а не направено през пръсти.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от SuriCat » 11 сеп 2011г. 18:31

Вече е закупено и шасито, върху което ще се монтира системата... ;)

Сега останаха батериите и моторът....!
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от infernus » 12 сеп 2011г. 09:18

Остана най скъпото, кажи какво е шасито ?
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от SuriCat » 12 сеп 2011г. 11:03

В началото на темата споменах: Volvo V40

Обичам да ми е широко :D
V40a.jpg
V40a.jpg (74.13 KиБ) Видяна 4640 пъти
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от infernus » 13 сеп 2011г. 13:29

Не е ли малко тежичко това? Надявам се да си го взел с някой V6 двигател като го извадиш да намалиш значително теглото, и да го заместиш с бетерии, за да може после да минеш техно тест.

П.С. Баси, брат, не знам на колко години си, ама вече и безплатно искаш да кръшкаш с тая кола. Това отзад си е жива спалня :) и елате ми повече :evil:
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Top-End Electric Vehicles

Мнение от SuriCat » 13 сеп 2011г. 14:43

:D :lol:

V40 с двигател V6 не съм чул да има.....

Но и този дето е вътре си е прасенце... има си килца в него....

Относно спалнята: Не съм се замислял до сега за този начин на оползотворяване, но си е идейно :idea:

Иначе колата е към 1300 килца, очаквам да паднат към 300 като махна ДВГ и ауспух, радиатор, въздушен филтър, резервоар...

100 батерии са 230 кг + мотор 70 = 300
Има още малко килца запас, дето може да се претоварва за техно теста...
Отговори