Peugeot 106
Re: Peugeot 106
Още една електричка - още един кюнец по-малко
Re: Peugeot 106
Стефанов – моля,
продължавай да публикуваш тук впечатления и реални данни от експлоатацията на твоята електричка.
От снимките видях че си на LiFePoY батерии, вижда се също готов контролер (май че е Kelly).
Колко волта и колко амперчаса ти е захранването, двигателят онзи малкият ли остана (6-8kW), колко ти тежи колата в готов вид, как се държи при шофиране наравно и по лек наклон на изкачване, ако имаш уреди за индикация ме интересува и при различни скорости на шофиране по равен път и по наклон колко V и колко A консумира, с твоя комплект батерии колко километра изминаваш като държиш батериите в здравословен разряд???
Аз си смятам един собствен проект с готови контролери, но не виждам смисъл от използване на двигател под 20kW.
продължавай да публикуваш тук впечатления и реални данни от експлоатацията на твоята електричка.
От снимките видях че си на LiFePoY батерии, вижда се също готов контролер (май че е Kelly).
Колко волта и колко амперчаса ти е захранването, двигателят онзи малкият ли остана (6-8kW), колко ти тежи колата в готов вид, как се държи при шофиране наравно и по лек наклон на изкачване, ако имаш уреди за индикация ме интересува и при различни скорости на шофиране по равен път и по наклон колко V и колко A консумира, с твоя комплект батерии колко километра изминаваш като държиш батериите в здравословен разряд???
Аз си смятам един собствен проект с готови контролери, но не виждам смисъл от използване на двигател под 20kW.
Re: Peugeot 106
В момента съм в застой, тъй като се оказа, че моят двигател е проблемен. Много ток черпи, натоварен само със скоростна кутия... под много разбирайте 150А и нагоре. Сега търся друг двигател (евтин, втора ръка и да е тягов). Някой ако има нещо под ръка, да пише. Иначе какво да ви кажа... за малкото време, което я карах... даже и гуми въртях с този малкия двигател. Много бързо ускорява, но повече от втора не мога да превключа. Като има положителни резултати ще пиша отново.
Системата е 84V, Kelly controler 160A. BMS... Колега, това е системата от познатия на всички голф 2.
Системата е 84V, Kelly controler 160A. BMS... Колега, това е системата от познатия на всички голф 2.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Peugeot 106
Мисля твоят двигател беше на 75V номинален волтаж, ако при този волтаж ти дърпа около 150А при тръгване и ускоряване мисля е нормално!Stefanov написа:В момента съм в застой, тъй като се оказа, че моят двигател е проблемен. Много ток черпи, натоварен само със скоростна кутия... под много разбирайте 150А и нагоре. Сега търся друг двигател (евтин, втора ръка и да е тягов). Някой ако има нещо под ръка, да пише. Иначе какво да ви кажа... за малкото време, което я карах... даже и гуми въртях с този малкия двигател. Много бързо ускорява, но повече от втора не мога да превключа. Като има положителни резултати ще пиша отново.
Системата е 84V, Kelly controler 160A. BMS... Колега, това е системата от познатия на всички голф 2.
Ако на 2-ра изпълваш 3000те оборота в минута на двигателя значи си добре, колата може да се движи с 50-60км/ч. при тази предавка и е удобна за в града!
Re: Peugeot 106
Не, не – проблемът е на свободна скорост, когато форсирам мотора стига тези 150А, тоест натоварен само с амбряжната ос. При ускоряване стига до 300... 400А и става опасно.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Peugeot 106
В серийно или в паралелно свръзване е моторът?Stefanov написа:Не, не – проблемът е на свободна скорост, когато форсирам мотора стига тези 150А, тоест натоварен само с амбряжната ос. При ускоряване стига до 300... 400А и става опасно.
Ето нещо, което може да ти даде яснота по въпроса, имай предвид, че в паралелно връзване моторът грее повече!
http://sanyo-denki-online.com/library/motor_po.pdf
Погледни и последната страница на това PDF-че, графиката показва как се изменя въртящият момент при различно свързване на мотора: http://www.compumotor.com/catalog/cataloga/A29-A30.pdf
За предпочитане е серийното свързване, въпреки че при по-малък диапазон имаш голям въртящ момент и намалява по-бързо, но токът се влияе от товара върху вала!
WTF ако говориме за онзи 6,5KW мотор от първия ти пост, би ли ми казал как си ускорил пежо-то с 400А ток и в същото време моторът е оцелял (ако сметките са ми верни, това са 30KW пикова мощност)?
Сетих се за нещо интересно: ако смяташ да караш колата зимата, измисли отопление на батериите с вода, затопляща се от серпентина около мотора (тук вече трябва да имаш доста въображение), с трипътник за затопляне на радиаторчето в купето (предполагам не си го махнал още, вътре в таблото където е)!
Re: Peugeot 106
Трябва двигател на 120-144 V или пробвай да добавиш още 1 като твоя и ги свържи така че 2-та да работят на 160V.
Най-добре нов на 144 V.
Най-добре нов на 144 V.
-
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 юли 2011г. 10:53
Re: Peugeot 106
doctorZizi, добре дошъл! (тъй де, честито първо писане;) Снимките са ти заключени с парола във външния сайт и не се виждат. Ако прецениш, може да сложиш за преглед вместо thumbnails по-големите снимки, че така почти нищо не се вижда. А за темата – то всички сме в яслите тук, така че отваряй тема смело
Re: Peugeot 106
Докторе, няколко въпроса?doctorZizi написа: В действителност става въпрос за друга кола, която е в етап неподлежащ на коментар. Като напредна ще пусна и тема, че сега съм в детска ясла 1 група
1 Оставяш ли съединителя на Трабанта
2 Как решаваш въпроса с мястото м/у ск. кутия и колелото при пълен ляв волан
3 Как ще пазиш мотора от пръските на същото това колело
4 Какъв мотор слагаш? Правил ли си разчети? За колко волта го разчиташ?
Ще се радвам да чуя твоите идеи и новата тема!