Peugeot 106

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Потребителски аватар
fantom4e
Мнения: 27
Регистриран: 25 фев 2010г. 12:24
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от fantom4e » 08 сеп 2011г. 09:44

:) едно и също е, опитах се да го обясня, а не да цитирам на английски. Само за оловните, ако те се имат предвид под киселинни и гелови, не съм на 100 % сигурен, но би трябвало и за тях да се отнася.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от SuriCat » 09 сеп 2011г. 08:29

fantom4e написа:Само едно малко уточнение да направя за режимите при батерията: 0.5С, 1С, 3С...
"C-rate is a standard charge-discharge regime for electrochemical power sources, where current is expressed by means of the electrode capacity. "
Което означава, (1С) че за един час използваме целия капацитет на батерията, т.е. връзка между тока и капацитета. съответно 0.5 - теглиме с такъв ток, че за половин час използваме целия капацитет на батерията.

Поздрави
Последното изречение не е правилно. При 0,5С се тегли такъв ток, равен на половината от капацитета, а разреждането става съответно за 2 часа. Например 0,1С при 100Ah = 10А и евентуално разряд след 10ч. Естествено това са теоретични стойности и на практика издръжливостта е по-малка.
Потребителски аватар
fantom4e
Мнения: 27
Регистриран: 25 фев 2010г. 12:24
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от fantom4e » 09 сеп 2011г. 10:39

Няма грешка.
С "С" е изразен теоретично изчисленият специфичен капацитет, а числото показва времето на разряд в часове.
0.5С – такъв токов режим, че дърпаме целия капацитет за половин час.

С/3, С/5, 10С... в зависимост от вида на електрохимичния тест, се ползва различен токов режим.

Ако трябва ще постна и ползвана литература ;)
mit2011
Мнения: 14
Регистриран: 04 авг 2011г. 22:24

Re: Peugeot 106

Мнение от mit2011 » 20 сеп 2011г. 12:12

Колеги,
Извинете, че се загубих толкова дълго! При мен проблемите се заредиха един след друг за съжаление.
Имах уговорка да се видя с някой от Вас, но при мен се заредиха проблемите един след друг. Човекът беше от Варна и ми даде телефона, но аз го загубих.
Моля да ми се обади! Почти всеки ден съм във Варна.
тел. 0889967722
Що се отнася до оловните акумулатори мога да Ви кажа, че при около 30 пъти дълбок разряд на акумулатора - отказва. Дълбок разряд се има предвид повече от 50%. Необходимо е да развиете добър менджмънт на зарядо-разрядните цикли на батерията и животът и ще бъде повече от 2500 зарядо-разрядни цикли. Ако се предполага, че ще карате колата всеки ден, това ще Ви гарантира 6 год. безпроблемна експлоатация на батериите. Който се интересува, нека да ми се обади.
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Peugeot 106

Мнение от Stefanov » 09 окт 2011г. 17:42

Слава Богу, и аз вече съм на линия.
Митко, с мен имаше уговорка, но аз ти звънях преди седмица и не ми отговори. Както и да е!
Мисля да се спра на тази концепция

http://kellycontroller.com/kds72200e200 ... p-762.html --> контролер
http://kellycontroller.com/f7210-72v10a ... p-487.html --> зарядно
http://kellycontroller.com/hwz-series-d ... p-365.html --> DC-DC преобразувател
http://kellycontroller.com/simplified-5 ... -1028.html --> ПЕДАЛ

Всичко излиза на стойност околко 530$, което силно се надявам с мито, ддс и доставка да не превиши 1000лв.
Според мен това е необходимият минимум за електричка градски тип.
Знам, че ще има такива, които няма да одобрят контролера, но според мен това е достатъчно, изхождайки от графиките, които беше пуснал Пламен за 10 км пробег.
Хубавото е, че зарядното има режим за зареждане както на оловни, така и на литиеви батерии, което улеснява по-нататъшна смяна на оловото.
Митко, аз ще се опитам да се свържа още днес с теб.
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 243
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от stealthhack » 09 окт 2011г. 20:02

Stefanov написа:Слава Богу, и аз вече съм на линия.
Митко, с мен имаше уговорка, но аз ти звънях преди седмица и не ми отговори. Както и да е!
Мисля да се спра на тази концепция

http://kellycontroller.com/kds72200e200 ... p-762.html --> контролер
http://kellycontroller.com/f7210-72v10a ... p-487.html --> зарядно
http://kellycontroller.com/hwz-series-d ... p-365.html --> DC-DC преобразувател
http://kellycontroller.com/simplified-5 ... -1028.html --> ПЕДАЛ

Всичко излиза на стойност околко 530$, което силно се надявам с мито, ддс и доставка да не превиши 1000лв.
Според мен това е необходимият минимум за електричка градски тип.
Знам, че ще има такива, които няма да одобрят контролера, но според мен това е достатъчно, изхождайки от графиките, които беше пуснал Пламен за 10 км пробег.
Хубавото е, че зарядното има режим за зареждане както на оловни, така и на литиеви батерии, което улеснява по-нататъшна смяна на оловото.
Митко, аз ще се опитам да се свържа още днес с теб.
Ем с този контролер ще караш на границата му, едно изкушение за педала до долу и е заминал!
Смятал съм, ако колата трябва да е като хората не по-малко от 10к лева.
Само батерията е 3600-4000лв.(LiFePo тип.)
С частите които си показал ще движи Пижото, но трябва да си много внимателен, особено при изпреварване и ситуации, при които се изисква бърза реакция (точно в такива ситуации може да издумкаш контролерчето, освен ако не измислиш ограничение на тока през него)!
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 243
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от stealthhack » 19 окт 2011г. 17:34

Днес писах на фирма http://www.sirius-pcb.com/ понеже се занимават с изработването на печатни платки и готови схемни решения, та фирмата ми каза, че има възможност за изработка на Series DC управление за мощни мотори.
Утре ще говоря с тях по телефона и ще пиша какви пари ще излезе готов оживен контролер от тях! ;)
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от SuriCat » 19 окт 2011г. 20:05

Бъди много внимателен...!!!!!!!!!!

Имам нещо на ум но не искам да го споменавам тук..!
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Peugeot 106

Мнение от Stefanov » 19 окт 2011г. 20:23

За една бройка цената според мен ще е доста солена. А и ако го правят за първи път, надеждността ще е изключително ниска!
А относно малкия контролер, не е невъзможно да му се осигури ограничение по ток, макар че аз мисля, че ще са заложили съответните ограничения и защити по ток и напрежение.
С.Николов
Мнения: 242
Регистриран: 28 яну 2010г. 14:37
Местоположение: Варна

Re: Peugeot 106

Мнение от С.Николов » 20 окт 2011г. 13:23

stealthhack,
ако имаш кой да работи с CADSTAR или PROTEL, сам можеш да си направиш проектите на файловете за платките и само тях да дадеш директно за изработване. Ако някой ти иска на CORELDRAW, можеш спокойно да го пратиш на.... "самоцензура"
Ако платката е едностранна, ще излезе по-евтино изработката.
Най-скъпо излиза метализиране на отворите.
За единична бройка не си струва.
Ще поработиш малко повечко с поялника ;)
Отговори