Peugeot 106

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
С.Николов
Мнения: 242
Регистриран: 28 яну 2010г. 14:37
Местоположение: Варна

Re: Peugeot 106

Мнение от С.Николов » 15 окт 2012г. 00:06

Stefanov,
направи едно клипче през ферибота :)
naskov
Мнения: 36
Регистриран: 06 мар 2012г. 17:23
Местоположение: Пловдив

Re: Peugeot 106

Мнение от naskov » 15 окт 2012г. 08:18

Най-доброто, което засега съм намерил що се отнася до AC моторите е това:
http://www.electricmotorsport.com/store ... ors_ac.php
-------
Аз все така продължавам да си мечтая за един AC-35 кит (около 18 к.с. на 72V при цена 3850 $ за комплекта)
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Peugeot 106

Мнение от Stefanov » 15 окт 2012г. 19:24

На 86V съм. Потеглянето ми винаги е на първа и е с такава консумация 90-100А. Цените на мотори с контролери са отровно скъпи според мен... Един мотор не би трябвало да струва повече от 1000лв за 15kW... Искам нещо родно да намеря подходящо за целта – леко. Ще гледам офертите, но todor_raev59, машината трябва да е нова, за да и се издаде сериен номер, който трябва в кат.
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Peugeot 106

Мнение от Stefanov » 05 дек 2012г. 19:51

.... Помощ, не мога да намеря BLDC в България ... Чудя се тези серво двигатели в задвижванията, в cnc фрезите, на много места се използват такива сервота, би трябвало да стават (те също са синхронни с постоянни магнити). Въпросът е, че и такъв не мога да намеря, още повече втора ръка. Мисля си... система с такъв мотор на примерно 300-400V – страхотно, нали? Откъде и колко пари ...? :? :? :?
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от SuriCat » 06 дек 2012г. 12:51

Серво моторите също са скъпи, имайки предвид, че се слагат на прецизни машини. 10кв е на цена над 3500лв за нов.
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Peugeot 106

Мнение от Stefanov » 15 дек 2012г. 12:08

Да де, но биха били по-лесни за намиране втора ръка от BLDC, а и на по-тънка цена. Поне така си мисля. Другото предимство е, че масово са на високо напрежение, което на мен ми харесва повече отколкото сегашната ми система. Между другото, днес минах технически преглед... :D и съм много доволен.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от SuriCat » 15 дек 2012г. 12:31

Браво :D

За годишния говориш, нали? Значи си минал и техно тест.
Сподели малко инфо за технотеста къде и как мина, че ми е интересно.

пп.
За сервата, действително са на високо напрежение. Мощните са на 220в ефективно напрежение, 3-фазно. Което само по себе си е кофти, защото за да го моделираш с контлолер, батерията ти трябва да е 600в :shock: – а това вече е кофти. Готиното е да си намериш USA вариянт, който е на 110в, тогава ти трябва 250в батерия 8-)
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Peugeot 106

Мнение от Stefanov » 22 дек 2012г. 18:05

Мисля, че 310 са нужни за 220 ефективно. Но както и да е. Не съм минал техно тест... :D чакам, че имало някакви проблеми със закона, до колкото разбрах.
Малко информация от зимата... батериите са както знаем доста чувствителни от към температура. Клякат с около 20% при натоварване. Това се отразява и на алгоритъма на изчисление на БМС-а, което не ми харесва изобщо, но какво да се прави.
Друго интересно :?: сложих си печка :lol: :lol: :lol: една духалка от карфур за 14лв и едно вентилаторче на 12V и сега имам 300-350W отопление, което далеч не е достатъчно да стопля стъклата.
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 243
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от stealthhack » 23 дек 2012г. 12:50

Виж напролет потърси климатик, който да студи и топли купето, COP около 4 може да има и няма да е толкова лаком като печка с нагреватели!
Ако не искаш да го куплираш компресора с допълнително моторче, може да го вържеш (ако е възможно) на вала на двигателя ти!
Весели Празници!
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Peugeot 106

Мнение от SuriCat » 30 дек 2012г. 15:19

на 220в АЦ в контакта е ефективното напрежение. Пиковата стойност е 310В (в 90 градуса от синусоидата)
Ако се изправи 220В от контакта с помощта на ГРЕЦ и се натрупа на един кондензатор, ще се получи 310в ДЦ.

До тук ок, но от 310в дц не може да направиш 220в ефективно 3-фазно! :idea: (за съжаление :( )
Отговори